luni, 19 iulie 2021

Lanul nostru de lavanda la ghiveci.

 



Si, pentru ca in perioada asta am fost maxim de ocupati si n-am ajuns si noi, ca tot omul pasionat de flori, sa ne facem fotografii in lanul de lavanda, cum se obisnuieste (si cum ne-ar placea, desigur, de ce sa nu recunoastem sincer?), ne-am cumparat de la florarie propriul nostru lan de lavanda, la ghiveci. 🙂

I-am pus si o fundita mov, cu buline - caci, ce fel de lavanda e aia, fara fundita mov cu buline? - si ne-am facut pozele de rigoare, cele mult ravnite. 🙂

Asa, in amintirea si de dragul multelor tufe de lavanda pe care le-am avut si noi in Gradina, inmultite de la an la an tot mai mult, din toaletarile de rigoare. Zilele acestea mi-au tot venit pe facebook o multime de amintiri cu poze pline de lavandele noastre de atunci, dar nu le mai redistribui. Sa fim in Acum si in Aici, da? 😃

Ok, lavanda, lavanda, dar suntem si noi in poze! Ce, nu ne vedeti? Suntem. Floarea este cumparata de Adrian, fundita este pusa de mine. Suntem. 😉❤

PS. Lavanda este o floare extrem de rafinata, cu o vibratie minunata! Frumusetea si parfumul ii sunt doua din atu-urile care fac sa fie atat de cautata, admirata si aleasa pentru diferite scopuri. Terapie curata! 

🙂












19.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)