marți, 13 iulie 2021

Nu sunt buruienile decorative? Cine spune?

 


Aseara am descoperit inca un soi de plante curgatoare pe aceeasi bordura de unde le-am luat pe primele. 🙂

Seamana cu cele dinainte, au frunzele dispuse tot in perechi, doua cate doua, dar sunt mai rotunde, un pic mai mari, mai lucioase, mai texturate si mai dantelate pe margini, si sunt dispuse la distanta mai mare unele de altele, pe un fir de tulpina maronie, care face ca aranjamentul sa para destul de exotic. 🙂

Acestea mi se par chiar si mai fotogenice decat primele, si mult mai estetice, lujerii lor curgand ca o cascada in jos, din vasul cu apa. Vor face ele oare radacini? Aceasta este intrebarea! 😃
















S-a umplut Predealul cu planta aia despre care va povesteam ieri, cea care face floricele galbene! Aseara am constatat asta, dupa ce in multe locuri s-a cosit iarba (si restul buruienilor) si au ramas plantutele astea la vedere. Sunt peste tooooot!!! 😃











Tot aseara am mai descoperit niste flori bune de pus in vaza, care, altfel, ar fi fost retezate de coasa electrica. Nu stiu cum se numesc, nici nu mai are importanta, dar mi s-au parut foarte interesante. Inflorescentele seamana cu cele de soc, dar au tulpina inalta, buna de pus in vas cu apa. 🙂

Am luat doar una inflorita, iar restul in stadiul de boboci si le-am combinat cu cateva din florile galbene din zilele trecute.

Si, uite-asa, am improspatat vaza cu flori si am adus un accent nou, cu un alt parfum de camp, in bucatarie.















***

Atentie, atentie!!! Avertizare de cod rosu de flori 😃!!!!!

In prezent vine o avalansa de postari cu flori (si buruieni 😃) de la mine, deci, daca nu iubiti florile, ar fi indicat sa parasiti zona, pentru a nu fi sufocati de zapada, pardon, de postari. 😃

Oricum, din cei 42 de prieteni din lista, din care o treime este formata din familie, cine ar mai putea sa plece? Chiar neiubitori de flori de sunteti, ramaneti aici pe metereze si infruntati avalansa! Ce sa mai faceti acum? Sa dati bir cu fugitii? Nu se face asa ceva. Prietenii la greu se cunosc. 😃))))

PS. dupa ce am avut "Aventuri dintr-o Gradina din Ardeal", acum sunt la stadiul de "Aventuri dintr-o Gradina montana". 🙂 Astept momentul aventurilor din Gradina Infinita, Cosmica. 😉 😃


13.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)