joi, 29 iulie 2021

Azi am primit Curcubeul in dar!

 



Azi, 29 iulie 2021, am facut pace cu Dumnezeu. 

Azi El ne-a daruit Curcubeul fix in fata ferestrei noastre. Este primul curcubeu pe care il vedem la munte. Primul de cand ne-am mutat aici. Primul care confirma. 

A fost extraordinar de frumos! Dupa o ploaie torentiala, am vazut ca rasare soarele. Si, pentru ca inca ploua, mi-a atras atentia pe fereastra lumina aceea speciala de "ploua cu soare", pe care sigur o recunoasteti cand o vedeti. E o lumina absolut feerica, magica, ca din alta lume. Si atunci l-am vazut! Mi s-a parut o incununare si un premiu pentru toate eforturile noastre din ultimul timp, o recunoastere divina, o multumire pentru tot, o confirmare minunata!

A fost un curcubeu dublu. Inca ploua cand am facut fotografiile si scurtul filmulet de la final.

A fost minunat!!!


















29.07.2021




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)