duminică, 11 iulie 2021

Prin padure, pe Polistoaca - promenada regilor

 


Azi a fost randul plimbarii prin padure, in sfarsiiiiit! 🙂

Promenada Polistoaca a fost intre timp ingrijita, curatata, tunsa de buruienile de pe marginea soselei, eliberata de bustenii de asta iarna si primavara, cei cazuti de la zapezi si furtuni, dar mai ales de cei adusi in sosea in urma taierilor forestiere din inima padurii, iar bancile au fost fie reabilitate, fie inlocuite. 🙂

Se vede ca primaria si-a dat silinta ca in acest sezon estival turistii sa fie mult mai multumiti decat pana acum. 🙂

Noi ne-am plimbat prin padurea care azi a fost aproape pustie, chiar daca a fost zi de weekend, caci - din fericire pentru noi! - padurea nu-i un loc comercial, nu are chioscuri, terase, muzici si alte semne ale civilizatiei mondene, si nu sunt permise absolut deloc masinile si nici ATV-urile. Este doar un spatiu de promenada in mijlocul naturii. 🙂

Am stat si pe o banca, la umbra, am ascultat cantecul padurii, apoi, la intoarcere, ne-am scaldat privirile intr-un lan de margarete, care umpluse o curte. Peste tot, din gard in gard, erau numai si numai margarete! 🙂













Si a fost azi o vreme minunat de frumoasa, calda, senina, insorita si numai buna pentru plimbare, fix pana cand... am ajuns acasa! 😃

Dupa ce am ajuns acasa si am inceput sa pregatesc masa de pranz, brusc s-a schimbat lumina, s-au adunat norii si a inceput o asa ploaie bogata, de ziceai ca s-au spart cerurile deasupra noastra. Dupa ce s-a potolit ploaia, am primit pe telefoane si avertizari de furtuna si grindina, dar nici vorba de asa ceva. Fusese doar o ploaie puternica, torentiala, de vara montana, foarte fotogenica si foarte romantica pentru admiratul de la fereastra. 🙂

PS. norii au venit dinspre Brasov, i-am vazut. Acum s-a limpezit cerul, n-a tinut mult, doar vreo jumatate de ora. Noua ne-a placut, doar Ema a fost un pic nemultumita. 😃 Era ora ei de plimbare si, ca oricarei printese, nu-i place sa se ude pe labute si pe carlionti. Din fericire, n-a durat mult si a iesit si ea sa-si inspecteze domeniile proprietate personala, cum zice ea. 😃

Am un filmulet, dar nu-l pot incarca, este prea mare.


11.07.2021

 

11.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)