vineri, 9 iulie 2021

Flori de camp... sau... buruieni...?

 




Si, pentru ca tunderea gazonului din fata ferestrei noastre a inceput de ieri, am profitat de ocazie si mi-am zis ca oricum toate floricelele acelea din iarba vor fi taiate, macar sa salvez cateva si sa le pun in apa, intr-o vaza. 🙂

Asa ca am aranjat azi doua buchete cu flori de camp, pe care le-am fotografiat si pe care vi le arat si voua. 🙂

Floricelele mov sunt inflorescente de tataneasa, planta miraculoasa medicinala, atat de cunoscuta. Mai sunt pe acolo si cateva fire de Coada Calului, tot planta medicinala, de care este plina liziera padurii si care este foarte fotogenica, dar si alte flori, pe care nu le-am identificat inca. 🙂



















PS. am facut cateva cadre si cu palmierul, ca v-am promis. 🙂

PS1. Iubesc florile de camp! 🙂 Si imi place sa le admir mai ales pe camp, acolo unde le este locul, dar, daca aici oricum ar fi fost taiate, m-am gandit ca le-ar sta mai bine intr-o vaza, in casa, inca vreo cateva zile, decat transformate in fan uscat intr-o jumatate de ora. 🙂 Florile de camp sunt, in viziunea mea, simbolul libertatii absolute, fara nici o regula, nici o constrangere, nici o ordine prestabilita. (radacinile nu se pun! 😃 )

PS2. mie, sa spun drept, imi place cum arata coada-calului. Este foarte estetica in vaza. 😃 Este pentru prima data cand culeg asa ceva si pentru prima data cand pun in vaza asa ceva, dar in mod sigur ca voi mai face asta, pentru ca arata genial! 🙂 Pe noi nu ne deranjeaza ca sunt atat de extinse pe aici, ca nu mai suntem in gradina proprie si personala, pe care s-o gradinarim numai si numai noi, asa ca.... poate sa creasca pe unde vrea. La voi, insa, stiu perfect cum sta treaba cu orice planta invaziva care, chiar medicinala de este, tot buruiana este considerata, daca nu se numeste "rosie", "castravete", "usturoi", "ceapa" si asa mai departe. 😃 Ne-am luptat si noi cu tot felul de buruieni, dar am invins! Adica, am ales sa le lasam in grija altcuiva si mai pasionat decat am fost noi si sa ne vedem de alte preocupari. Deci, se cheama ca am invins, nu? 😃 )))))











09.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)