vineri, 23 iulie 2021

Scaietii si intrusul

 


Se pare ca povestea scaietilor inca nu s-a incheiat! 😃

Sa vedeti. 😃

Cand am facut pozele cu vaza mea plina de scaietii cei imperiali, ca v-am spus cat de mandra eram de ei, abia ne intorsesem din plimbare. Plimbasem scaietii aia de departe, tocmai de la partia de schi, de la telescaun, pana acasa, in centrul orasului, in mers alene, de relaxare. In acest timp, florile mov, culese dinaintea scaietilor, se cam inmuiasera, si chiar ma gandeam ca aveau sa se ofileasca de tot pana ajungeam acasa, unde aveau sa primeasca apa, in vaza. 🙂

In fine, am ajuns acasa, am pus buchetul in vaza, si, chiar daca florile mov erau cu inflorescentele atarnand in jos, mie mi-a placut cum aratau si asa, deci, am facut pozele chiar atunci. Mi-am zis ca, pentru cine nu le-a vazut inainte si nu le cunoaste, ele puteau parea ca asa le este soiul, cu varfurile in jos. Si chiar aratau interesant asa. 🙂

Dupa o vreme, timp in care au tras apa si s-au revigorat complet, florile mov si-au indreptat tulpinile si si-au ridicat inflorescentele in sus, drept, asa cum erau in camp. De aceea, mi-am zis ca , hai, sa fac niste poze si cu ele in noua pozitie. 🙂





Si ma apuc de fotografiat, fac o poza, fac doua, fac trei, iar la a patra.... ceva s-a miscat in buchetul meu! 😃

Ma apropii cu telefonul, uitandu-ma doar in ecran, mai fac o fotografie... iar se misca ceva! 😃

Ma uit cu ochiul liber direct in flori... ceva pare ca se desprinde de o frunza si cade. Mai sa fie! Ce-i asta? Nu mi-am dat seama imediat. 😃

Incep din nou sa fotografiez... iar se misca poza! Mai uit iar de aproape si.... descopar intrusul! 😃

Atat i-a trebuit, sa-l vad! Asa ca, vrand-nevrand, a participat la o sedinta foto neprevazuta in programul lui, motiv pentru care a fost cam tafnos, cam iritat, a cam bombanit ca-i bag blitzul in ochi, ca i-e foame, ca i-e sete, ba ca i-e somn, ba ca i-e cald, ba ca nu mai poate, ca il surmenez... 😃

In final, am reusit sa-l surprind cat de cat in cateva cadre, caci dumnealui n-avea stare si rabdare, deci majoritatea mi-au iesit miscate. Daca luam aparatul foto profesional iesea altceva, dar cu telefonul..... asta a iesit. 😃

Asadar.... tadaaaaam!!!! Vi-l prezint pe scena, in aplauzele voastre furtunoase, peeee..... Misteeeer  Spideeeer!!! 😉😃















23.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)