miercuri, 21 iulie 2021

Piramida facuta de Adrian

 


Acesta este micul nostru colt de Egipt. Si aceasta este ultima piramida facuta de Adrian. 🙂❤

L-am ajutat si eu putin: am pus fundita mov si am facut pozele. 🙂

Cine este interesat de detalii, poate arunca o privire pe site-ul lui Adrian dedicat piramidelor: 

https://piramidamagica.wordpress.com/...

Piramidele pot fi utilizate pentru incarcarea si energizarea cristalelor, care ajuta la purificarea si energizarea casei, incintelor. Mai jos, aveti poze si cu un alt aranjament, in care piramida este dedicata unui alt scop.


























Ohmmmm...... ohmmmm....... ohmmmm....... ❤

Utilizata pentru energizarea alimentelor, bauturilor si a apei structurate.

Apa structurata se recomanda a fi bauta cate un pahar dimineata, pe stomacul gol, dupa ce a stat o noapte in interiorul piramidei de cupru, in sticle de cupru sau in pahar de cristal. Noi am gasit sticle de cupru pe site-ul ARANA.

Structura moleculara a apei se echilibreaza, se ordoneaza si are un alt impact asupra corpului si sanatatii lui decat apa obisnuita. 🙂


















https://piramidamagica.wordpress.com/...


21.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)