marți, 24 august 2021

Ema Boema isi schimba meniul

 


- Pe bune, mami? Tot boabe?

- Boabe, Ema! Ce altceva?

- Cu ce sunt?
- Cu ce iti place tie. Astea din fata ta sunt cu carne de vita si cu legume.

- Ok. O bila alba si o bila neagra.

- Poftim?

- Si dincolo?

- Dincolo, in castronelul celalalt, ai cu carne de pui. Fara legume, daca astea te deranjeaza.

- Ooooh, o bila neagra cat roata carului de mare. Carne, mami, carne?!












- Dar tu ce vrei, Bubulina, sa mananci?

- Ce ai altceva? Ceva light, ceva usor, de seara. Sa nu cada greu la digestie si sa nu se depuna. Stii, vreau sa am grija de silueta mea si de tenul meu fin si luminos.

- Poftiiiiim?

- Ce altceva poti sa imi oferi?

- Altceva? N-am altceva. Doar humus, daca vrei.

 Doar am pronuntat cuvantul magic „humus”, ca Bubulina noastra a si ciulit urechile, a ridicat boticul in aer, a amusinat pofticioasa, a facut un pas inapoi, indepartandu-se de boabele cele compromitatoare, si mi-a sarit in fata, cerand insistent si hotarat:

-      Humuuuus!!!! Si, te rog, sa nu mai vad in fata ochilor mei boabele alea cu carne.






 



Ei bine, ca sa stiti, gata, Bubulinuta noastra este si ea vegetariana. Primele tentative le-a avut chiar din Bucuresti, dinainte de a ne muta la munte, dar n-am luat-o in serios. Tot se lua ea de pisici si le critica, ba ca de ce mananca soareci, ba ca de ce vaneaza pasari, ba ca una, ba ca alta, si chiar cand le-a strigat manioasa ca este cazul sa treaca pe humus, tot ca se da in spectacol am crezut. Deh, ea e diva, mi-am zis, face si ea figuri de scena.

Dar stiti ca n-a fost asta?! Adica, a fost si asta, nimic de zis, ca doar Ema nu se dezminte, e vedeta si se comporta ca atare, dar n-a fost o gluma, asta, cu dieta.

O jumatate de portie de humus a mancat azi! O jumatate de borcan! Va vine sa credeti?

Asadar, gata, de-acum inainte trebuie s-o luam si pe ea in calcul la meniul vegetarian. 

Doar cu boabele ei care i-au ramas nemancate nu stiu ce sa facem. Ca ea ne-a interzis sa le dam altcuiva. 

- Toata lumea sa treaca pe humus! Daca eu pot, toata lumea poate. 









24.08.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)