joi, 26 august 2021

Cât de dulce e gustul iubirii!




Ce acorduri frumoase îngână dansul nostru tăcut, liniştit,
Ce miresme ne-nvăluie-n cuibul unde timpul în loc s-a oprit,
Ce tandreţe e-n vorbele noastre, în priviri, în atingeri, în noi,
Cât de dulce e gustul iubirii, ce plăcut este zborul în doi!

Câte chipuri angelice, albe, ne-mpresoară adesea cu drag,
Câte taine pătrundem cu gândul, avântându-ne-n sus, peste prag,
Ce lumină în jur ne cuprinde şi ne mângâie cald, protector,
Câtă-atenţie ne e dăruită, câtă grijă şi cât ajutor!

Cât de bine-i să ştim către unde ne-ndreptăm zi de zi amândoi,
Câtă pace-nfloreşte şi creşte în grădina iubirii din noi,
Ce senin şi duios e Cuvântul ce-l rostim către El pe-nserat,
Cât de-aproape suntem de-Adevărul prorocit, invocat, aşteptat!

Mai avem doar un pas, doar o şoaptă, doar o zbatere albă în zbor,
Doar un gând, doar un vis, doar un zâmbet, doar un cântec de leagăn, uşor,
Doar o trecere lină prin lume amândoi vom afla şi-mplini,
Iar, apoi, dragul meu, împreună, Adevarul acela vom fi.

Autor: Liliana Pascanu 

Am compus acest poem in 12.09.2014 si l-am postat pe acest blog aici  https://oglinzilesufletului.blogspot.com/2014/09/cat-de-dulce-e-gustul-iubirii.html

2 comentarii:

  1. ...Se potrivește atât de bine și unui cuplu - și unor prieteni de suflet!
    Zburăm împreună în același vis !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu mai scriu poezie, decat asa, distractiv, arareori, prin rime vesele, inserate prin texte. Dar versurile pe care le-am scris in trecut imi evoca acele vremuri, iar unele mi le readuc in prezent de drag, pentru ca mesajul lor ramane valabil. Salutari calde, Cristiana! :)

      Ștergere

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)