marți, 21 decembrie 2021

Solstitiul de iarna ne-a inzapezit de tot


 

Azi, de solstitiu, a fost cea mai geroasa zi de pana acum in Predeal, temperatura coborand pana spre -10 grade C. Noaptea care urmeaza ne asteptam sa coboare pana spre -14, dupa cum se anunta prognoza, in timp ce noaptea cealalta, de marti spre miercuri, este anuntata a fi cea mai joasa temperatura de pana acum in Predeal, adica -18. 

A  nins din nou si toata noaptea trecuta, iar azi dimineata toti barbatii care au masini in parcare au iesit din nou la dezapezit. Pare un fel de semnat condica de prezenta la sala fitness, iar lopata se inscrie a fi aparatul cel mai intens utilizat pentru facut muschi. De fapt, singurul. Nu cred ca mai trece cineva si pe la alte aparate in perioada asta, lopata epuizandu-i pe toti zi de zi.

Pana acum, s-a adunat cel putin o jumatate de metru de zapada in spatiile verzi din parcuri si in zonele unde nu s-a intervenit cu nimic. Superb!!!

De maine, dupa solstitiu, gata, zilele vor fi din ce in ce mai lungi, deci vom incepe sa ne facem planuri pentru primavara. Seminte, rasaduri, culturi, rosii, castraveti.... din astea....

Ha, ha, ha!!! Am scapat de astfel de planuri! A fost frumos jocul ala, cu rasadurile, cat a fost, ne-am jucat vreo cinci primaveri la rand cu astfel de jucarii, dar, gata, am trecut la altfel de jocuri acum. I-am lasat si pe altii sa descopere ce-am lasat noi in urma.

Asadar, azi, de Solstitiu, am iesit la o plimbare in decorul montan insorit si geros, o vreme perfect potrivita pentru ca zapada sa persiste cat mai mult si sa o avem chiar si de Revelion, nu numai de Craciun.

Eu nu mi-am luat poseta cu mine, deci nici telefonul, asa ca n-am facut poze in timpul plimbarii. Si-a scos Adrian, la un moment dat, telefonul din buzunar (si manusile din maini) si a facut trei poze, dar chiar si atatea au fost prea multe, caci, pana le-a facut i-au si inghetat degetele, la cele -10 grade cate erau la ora pranzului. 

Oricum, fiind imbracati bine, cu caciuli, fulare si manusi, cu ghete imblanite si cu spiritele vesele, plimbarea ne-a placut maxim. Ne-am intors acasa, la caldurica, abia dupa ce am facut o tura luuunga, pana la marginea padurii din apropierea blocului. 

Pentru noi, este cea mai frumoasa iarna cu zapada din ultima decada!!!






































21.12.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)