vineri, 10 decembrie 2021

Lasati cartile sa vina la mine!


 

Va spusesem zilele trecute ca nu aveam in biblioteca prima carte care deschide seria romanelor lui Radu Cinamar, adica "Viitor cu cap de mort", o carte care a facut furori la vremea aparitiei sale, prin 2004.

Ei bine, acum o avem. Daduse Adrian o comanda pe internet in urma cu vreo saptamana, la acelasi anticariat on-line de unde am mai cumparat, impreuna cu alte carti selectate de noi, cat sa fie un pachet interesant de citit, pentru amandoi. Azi a sosit pachetul. 

Eram pe-afara, iesisem la o plimbare, cand a sunat curierul. Ne-am intors repede acasa - bine ca nu eram departe! - am preluat coletul, apoi ne-am continuat plimbarea, ca prea placut era afara si n-am vrut sa renuntam. 

Dupa zapada de ieri si de alaltaieri, vremea s-a mai incalzit un pic, iar azi ne-am trezit cu o ploaie fina peste statiune, care a inceput sa topeasca zapada. Dar nu-i nimic, noua tot ne place! Ne-am luat umbrela si ne-am plimbat lejer, fara nici o graba, fix ca niste turisti veniti in vacanta la munte.

La intoarcerea acasa, am desfacut pachetul cu carti si zic sa le fac si eu cateva poze pentru blog. Nici nu mi-am aranjat bine decorul si recuzita, cand ma trezesc cu Bubulina langa mine, uitandu-se lung, cu repros. 

Mi-am dat seama imediat de ce. Ar fi vrut si ea sa manance, dar o cam incurca recuzita mea. MI-am mai strans un pic jucariile, i-am facut si ei loc in spatiu, si, in timp ce ea ciugulea din boabele ei pretioase, eu mi-am continuat actul creativ, incluzand-o si pe ea in scenariu. Bubu a fost multumita, eu am fost multumita, toata lumea a fost multumita. Sper ca acum sunteti si voi multumiti, dupa ce ati aflat aceste detalii foarte importante pentru natiune. De fapt, pentru intreaga omenire! 

De-acum inainte sa tot fie iarna, ca noi de citit avem ce citi. 

Deja m-am apucat de una din cartile primite de la Mos Craciun, una dintre cele despre care v-am povestit ieri. Foarte bun condeiul acestui scriitor! Nu va spun nimic acum, o sa postez poze si cateva cuvinte dupa ce o termin. 

Multumim, Mos Craciun!!!!!





















10.12.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)