vineri, 10 decembrie 2021

Cine se plimba noaptea prin Predeal, pe ploaie?




Noi. Ploua usor, dar si ce daca? Tot am iesit la plimbarea de seara. 

Cu atat mai mult cu cat decoratiunile de sarbatoare ale Predealului au fost suplimentate cu si mai multe lumini si aranjamente, iar din ce in ce mai multe balcoane au fost impodobite cu ghirlande colorate si cu brazi de Craciun care meritau vazute si fotografiate.

Noi nu ne-am impodobit balconul, dar fereastra de la bucatarie se vede din strada foarte frumos colorata in mov, de la beculetele noastre de poveste, cu care am decorat de curand. 

Asadar, am iesit si ne-am plimbat numai prin centru, unde sunt lumini si agitatie, si unde nu exista nici un risc sa ne intalnim cu Mos Martin. 

Asta e, ne-am mutat la munte si, odata cu mutarea, ne-am asumat si existenta acestui vecin colindator. Insa noi ne vedem de treburile noastre, el de treburile lui, avem grija sa nu ne intersectam, si toata lumea este multumita.





















































10.12.2021



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)