joi, 9 decembrie 2021

Mos Craciun a venit cu carti la greu!


Am pus o poza ca sa vedeti mai intai despre ce este vorba in subiectul de astazi.

Dar, mai inainte de toate, vreau sa va arat cu ce frumusete de priveliste ne-am trezit noi astazi in fata ochilor! 

Zapada alba stralucea ca diamantul in razele soarelui, cerul era impecabil de senin si de albastru, pomii si brazi inca erau decorati frumos cu beteala din zapada, iar aerul mirosea minunat a iarna de munte, sclipitoare si imbietoare la plimbare. 

Cu asa decor de basm in fata ferestrelor parca nu ne mai trebuie nimic altceva! Doar sa ne bucuram din plin, savurand fericirea asta simpla, data de o asa frumusete! 

 











Acum sa trecem la subiectul zilei. Cadoul de la Mos Craciun. Cartile. 

Mos Cracin a venit deja la noi incarcat cu daruri. Si anul acesta a venit mai devreme fata de calendar, chiar mai devreme decat a venit oricand altadata la noi. Sau... oare... la noi o sa vina de mai multe ori anul asta....?

In fine, ne-a adus carti. Pai, ce altceva? A aflat si el, pesemne, de Duhul ala al meu, cel pasionat de literatura, care s-a trezit din hibernare, si care imi cere acum de "mancare" ca disperatul, de zici ca maine-poimaine vine apocalipsa si trebuie sa termine tot de citit pana atunci. Asa ca ne-a trimis Mosul o traista plina de carti, cat sa-i mai ajunga o vreme.

Dar, sa vedeti minune! Pe langa "hrana cea de toate zilele" pe care ne-a trimis-o dedicata Duhului cu pricina, cel nesatios la carti dupa o pauza cam lunga in care n-a gustat mai nimic, Mosul s-a gandit sa ne trimita si ceva de baut, dar si ceva desert, ca sa-i fie "masa" bogata si completa, ca de sarbatori.

Mai exact, cartile cu pricina au fost insotite de o stica de rose "Bob cu bob", de Adamclisi, si de o cutie de bomboane de ciocolata. Rasfat, nu gluma!

Am ordonat frumos cele noua carti dupa marime, dupa culoare, dupa autori si cronologie, apoi le-am fotografiat, le-am cantarit si le-am apreciat de la distanta, cu un ochi critic, competent si versat, dupa care m-am uitat si la restul. Hmmm......

Brusc, mi s-a parut ca "masa" era mult prea copioasa pentru Duhul cu pricina. Si, ca sa nu-i cada prea greu la stomac toate cele cate avea de "consumat" de la Mosul, l-am ajutat si noi un pic. 

Adica, am inceput cu ce era cel mai greu de "citit". Eticheta de la rose-ul ala, bineinteles! Precum si etichetele de la bomboanele de ciocolata, care ni s-au parut, de asemenea, destul de complicate. 

A fost bine ca l-am scutit de tot acest efort si le-am adjudecat pentru noi. Nu de alta, dar e bine ca Duhul sa nu fie tentat cu chestii din astea, care ii pot da peste cap neuronii. Destul va avea de furca atunci cand va incepe sa citeasca din cele noua carti, asa ca de ce sa-i complicam existenta? I-am facut un bine, zic eu.

Hmmm..... deci, da, buuun, rose-ul! Si buuuune bomboanele de ciocolata! Despre carti inca nu stim cum sunt, dar urmeaza "degustarea", rand pe rand. Va tinem la curent. 

Intrerupem aici legatura din studio, Andreea, te rog, ai legatura. :) 


















 














09.12.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)