marți, 28 decembrie 2021

(33, 34, 35) Cazul Pelican, Firma si Promisiunea



Aceste trei carti ("Cazul Pelican" si "Firma" scrise de John Grisam, alaturi de "Promisiunea" scrisa de Johanna Lindsey) incheie maratonul meu de citit inceput in 18 septembrie si incheiat in 28 decembrie 2021. 

In acest maraton am bifat 35 de carti (in trei luni si jumatate), toate citite integral si notate ca fiind pe gustul meu. La acestea se adauga cele doua carti citite pana la jumatate, acela fiind momentul in care m-am decis ca sunt consumatoare de timp si ca nu merita sa le termin. Doar asa, de amorul artei, voi mentiona si cele cateva carti, poate vreo zece, pe care le-am inceput, dar pe care le-am abandonat dupa primele 30-40 de pagini, dandu-mi rapid seama ca nu sunt pe placul meu. 

Urmeaza o pauza de citit pe perioada sarbatorilor, pentru a ma putea dedica anumitor activitati specifice, cum ar fi pregatirea anumitor bunataturi culinare. 

Va dati seama ca, daca as avea inceputa vreo carte buna, nu mi-ar mai sta mie gandul la bucatarie! As sta intepenita in fotoliu, cu cartea in brate, si am petrece revelionul cu covrigi traditionali, cumparati de la Covrigul de Aur. Ceea ce chiar n-ar fi rau deloc! Ba, mai mult decat atat, cred ca ar fi bine sa ma gandesc mai profund la aceasta alternativa pentru anii urmatori!

In plus, mai am si alte proiecte in derulare. ;-)
































28.12.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)