duminică, 19 decembrie 2021

(31, 32) Miracolul si Refugiul

 



- Si... in seara asta.... din ce carte de povesti nemuritoare o sa-mi mai citesti, mami, inainte de culcare......? m-a intrebat Bubulina un pic ingrijorata, vazand ca le-am terminat si pe acestea doua. "Miracolul" si "Refugiul".

- Pai.... inca nu stiu, nu m-am hotarat, Ema. De ce ma intrebi? Vrei ceva anume?

- Pai, da, as vrea tot ceva de Nicholas Sparks. Se pricepe sa scrie basme! Mi-au placut amandoua.

- Bubu, dar.... nu mai avem acum nimic altceva de Nicholas Sparks in biblioteca. 

- Uffff..... Atunci vreau ceva de John Grisham. Si el se pricepe sa scrie basme! Si povestile nemuritoare scrise de el mi-au placut.

- Ema, dar ceva de Radu Cinamar nu vrei? Imi amintesc ca ai adormit foarte repede si foarte profund cand ti-am citit ultima oare din cartile scrise de el.Mai ales ca acum avem si.....

- Cand o sa vreau sa dorm, o sa-ti spun. Poate de Revelion, mami. Deocamdata vreau basme! Grisham, mami! Grisham! 

- Ok, ok..... o sa ma mai gandesc...

- Si sa nu uitati sa mai comandati ceva de Nicholas Sparks, ok? Chiar merita, mami! Sunt foarte educative basmele lui! Imi plac foarte mult. 

Si... inca ceva... ma gandesc.... oare n-ai putea sa citesti si tu dintr-o carte mai mult timp.... vreo patru-cinci ani, asa cum face tati? Tu prea repede termini de citit cartile, de nici nu mai stiu ce-ai citit, din ce poveste, in care carte si din ce autor! M-ai ametit de tot, nu mai tin minte nimic! Nici nu apuc bine sa ma obisnuiesc cu personajele, cu printii si printesele, cu balaurii aia agresivi si cu piticii spiridusi care fac magie, ca tu, gata, ma scoti din poveste si treci la alta! Hai, mami, fa un efort, te rog, si tine si tu de-o carte ceva mai mult, macar vreo luna-doua....... ce zici, poti, poti....?































































































"Știi care e problema cu lumea asta? Toți vor o soluție magică la problemele lor, dar niciunul nu crede în magie"- Lewis Carroll, Conscious Reminder Beyond




19.12.2021





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)