duminică, 17 mai 2020

Primele flori de soc

 



 Chiar acum, pe înserat, sub un cer înnorat, din care stă gata-gata să plouă, am dat o fugă în livadă și am cules primele pălării de flori de soc.

Pozele pe care le-am făcut cu această ocazie nu sunt tocmai reușite, dar am vrut să marchez deschiderea sezonului la cules de soc din Țara Socului Răsare.

Am cules abia cam 1% din florile care sunt formate până acum, respectiv, pe cele care erau înflorite. Zi de zi, de acum înainte, cam vreo două săptămâni, voi avea program impus, cu traseu bine determinat și curățat de urzici, în care voi verifica de două ori pe zi, dimineața și seara, stadiul inflorescențelor.

După estimările mele, ar cam trebui ca la final de sezon să am culese încă de vreo 30-40 de ori față de cât am cules azi. Însă, dacă obțin și aprobarea unui vecin de vis-a-vis, ca să pot intra la niște tufe de soc uriașe pe terenul de dincolo de drum, că pe ei oricum nu-i interesează florile de soc, ei bine, acolo dau lovitura secolului. Facem avere cu socul de acolo!














Din Grădina lui Dumnezeu: 17.05.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)