duminică, 30 iunie 2024

Multumesc, Hong Kong!

 

De 10 zile, fix din 10 iunie 2024, am constatat ca am un cititor sau o cititoare (sau, si mai probabil, un grup de cititori) din Honk Kong care mi-a luat la citit tot blogul, din scoarta in scoarta. Tot! :)


Zilnic gasesc in statistici intre 200-300 de vizualizari pe zi din Honk Kong. Asa ceva s-a mai intamplat doar o data, cu Singapore, atunci chiar depasindu-mi orice inchipuire!


Deci, istoria se repeta exact la fel, dupa exact un an.


Singapore mi-a descoperit blogul in iunie 2023, iar acum, dupa un an, in iunie 2024, a fost randul lui Hong Kong. Cateva detalii in acest sens puteti descoperi aici:


25.10.2021 - Azi am implinit 168.000 (vizualizari)

24.07.2022 - Blogul "Oglinzile Sufletului" a implinit 10 ani!

28.06.2023 - Multumesc, Singapore!

28.06.2023 – Azi am implinit 205.230 vizualizari

30.06.2024 – Azi am implinit 230.600 vizualizari

30.06.2024Multumesc, Hong Kong!

Stiu cand cineva imi descopera blogul si ii place, caci se inregistreaza in statistici o crestere brusca a vizualizarilor pe tara respectiva. In decursul timpului, am avut cresteri mari si bruste pe Germania, Statele Unite, Rusia si Italia. Fix tarile care sunt in top in clasamentul vizualizarilor. :)


De regula, cand cineva nou imi descopera blogul si ii place, poposeste constant, mai mult timp, citind si rasfoind in arhiva aleator printre miile de postari. 


Azi am atins 2500 de postari, publicate in cei 12 ani de cand am infiintat acest spatiu virtual, deci nu sunt chiar putine pagini de rasfoit. :) 


Alaturi de Singapore, acum si Honk Kong  mi-a aratat cum se poate sta pe blogul meu doua saptamani continuu, cu orele!  Caci, sute de postari pe zi nu pot fi citite in cateva minute. Asta inseamna cu adevarat satisfactie! Si pasiune! :)


Ce pot spune la o asemenea demonstratie de dedicare si dorinta de descoperire? 


Un recunoscator si entuziast "Multumesc, Honk Kong "!


Sa va dau si cateva detalii statistice inregistrate azi 30 iunie 2024, referitoare la acest popas din Honk Kong pe blogul meu. 


Vizualizarile mele zilnice sunt relativ mici, in ultimul timp depasind rar 150-200. Ok, nimic iesit din comun. Blogul meu este unul obscur, asa cum mi-am dorit sa fie, fara nici o promovare, fara marketing, fara a oferi intentionat informatii de interes general, iar postarile sunt "ne-share-uibile".  :)


Adica, am facut in asa fel incat sa nu incite pe nimeni in a le distribui pe retelele de socializare. Am pus multe poze personale (pe cine intereseaza pozele mele? pe nimeni!), am comentat destul de punctual opiniile personale referitoare la propriile experiente (care, daca nu sunt si ale altora nu prea incita interesul multora, fix asa cum mi-am dorit), deci, ce motive ar avea cineva sa distribuie? :)


Este jurnalul meu, care poate fi pentru altii doar o sursa de satisfacere a unor curiozitati, nimic mai mult. ;-)


Nici dreptul la comentarii pe blog din partea cititorilor nu l-am lasat liber, este moderat, adica nu sunt publicate imediat, ci sunt mai intai citite de mine si apoi aprobate (sau nu). Pentru ca nu am simtit deloc nevoia de dialog. 


Public si gata. Nu sunt interesata nici de numarul audientei, ci, poate, doar de impactul continutului blogului asupra audientei, dar, cum asa ceva nu poate fi masurat in conditiile data, asta e. 


Din august 2021, dupa ce ne-am mutat la munte, m-am retras si de pe facebook, deci am inchis si toate conexiunile de acolo, cele care ar mai fi putut accesa blogul meu in virtutea inertiei. 


Astfel am diminuat si mai mult accesibilitatea si disponibilitatea mea de a-mi face cunoscut blogul. A ajuns la el doar cine "trebuia" sa ajunga, pe principiul rezonantei. Si a ramas doar cine si-a dorit sa ramana, deci, tot pe principiul rezonantei. :)


Acum este si timpul vacantelor, deci sunt cu atat mai putine vizualizari, Si vor scadea si mai mult peste vara. 


Deci, asa cum spuneam, pana azi, 30.06.2024, sunt disponibile publicului 2500 de postari, care, pe masura aparitiei lor, au generat in total, de la infiintarea blogului pana in prezent, in cei 12 ani - 205.230 vizualizari, (205 k).


Dar, sa va arat dovezile cu istoria vizualizarilor.


Mai intai puteti vedea ca, de pe urma vizualizarilor din numai 10 zile, Hong Kong a urcat in top 15 in randul tarilor care mi-au citit blogul de cand a fost infiitant (iulie 2012) pana in prezent (30.06.2022)


Acesta este graficul vizualizarilor pe toata perioada celor 12 ani de existenta a acestui blog. 

Observati varful cel mai inalt, atins anul trecut prin vizualizarile facute de Singapore. Multumesc!


Aici puteti vedea un raport cu numarul total de postari: 2500.



Aici este un grafic cu numarul de vizualizari din ultimele 7 zile: 1.12k in total, din care 902 din Hong Kong. Multumesc!



Aici este un grafic cu numarul de vizualizari din ultimele 30 zile: 2.43k in total, din care 1.22k din Hong Kong. Multumesc!




30.06.2024


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)