miercuri, 28 iunie 2023

Multumesc, Singapore!


De 10 zile, fix din 18 iunie 2023, am constatat ca am un cititor sau o cititoare (sau, si mai probabil, un grup de cititori) din Singapore care mi-a luat la citit tot blogul, din scoarta in scoarta. Tot! :)

Zilnic gasesc in statistici intre 800-900 de vizualizari pe zi din Singapore. Asa ceva nu s-a mai intamplat. Adica, nu la acest nivel. 

Stiu cand cineva imi descopera blogul si ii place, caci se inregistreaza in statistici o crestere brusca a vizualizarilor pe tara respectiva. In decursul timpului, am avut cresteri mari si bruste pe Germania, Statele Unite, Rusia si Italia. Fix tarile care sunt in top in clasamentul vizualizarilor. :)

De regula, cand cineva nou imi descopera blogul si ii place, poposeste constant, mai mult timp, citind si rasfoind in arhiva aleator printre miile de postari. Azi am atins 2360 de postari, publicate in cei 11 ani de cand am infiintat acest spatiu virtual, deci nu sunt chiar putine pagini de rasfoit. :) 

Singapore insa mi-a aratat cum se poate sta pe blogul meu aproape doua saptamani continuu, cu orele!  Caci, sute de postari pe zi nu pot fi citite in cateva minute. Asta inseamna cu adevarat satisfactie! Si pasiune! :)

Ce pot spune la o asemenea demonstratie de dedicare si dorinta de descoperire? 

Un recunoscator si entuziast "Multumesc, Singapore"!

Sa va dau si cateva detalii statistice inregistrate ieri si azi 27 si 28 iunie 2023, referitoare la acest popas din Singapore pe blogul meu. 

Vizualizarile mele zilnice sunt relativ mici, rareori depasesc 100. Ok, nimic iesit din comun. Blogul meu este unul obscur, asa cum mi-am dorit sa fie, fara nici o promovare, fara marketing, fara a oferi intentionat informatii de interes general, iar postarile sunt "ne-share-uibile".  :)

Adica, am facut in asa fel incat sa nu incite pe nimeni in a le distribui pe retelele de socializare. Am pus multe poze personale (pe cine intereseaza pozele mele? pe nimeni!), am comentat destul de punctual opiniile personale referitoare la propriile experiente (care, daca nu sunt si ale altora nu prea incita interesul multora, fix asa cum mi-am dorit), deci, ce motive ar avea cineva sa distribuie? :)

Este jurnalul meu, care poate fi pentru altii doar o sursa de satisfacere a unor curiozitati, nimic mai mult. ;-)

Nici dreptul la comentarii pe blog din partea cititorilor nu l-am lasat liber, este moderat, adica nu sunt publicate imediat, ci sunt mai intai citite de mine si apoi aprobate (sau nu). Pentru ca nu am simtit deloc nevoia de dialog. 

Public si gata. Nu sunt interesata nici de numarul audientei, ci, poate, doar de impactul continutului blogului asupra audientei, dar, cum asa ceva nu poate fi masurat in conditiile data, asta e. 

Din august 2021, dupa ce ne-am mutat la munte, m-am retras si de pe facebook, deci am inchis si toate conexiunile de acolo, cele care ar mai fi putut accesa blogul meu in virtutea inertiei. 

Astfel am diminuat si mai mult accesibilitatea si disponibilitatea mea de a-mi face cunoscut blogul. A ajuns la el doar cine "trebuia" sa ajunga, pe principiul rezonantei. Si a ramas doar cine si-a dorit sa ramana, deci, tot pe principiul rezonantei. :)

Acum este si timpul vacantelor, deci sunt cu atat mai putine vizualizari, Si vor scadea si mai mult peste vara. 

Dar, sa va arat dovezile cu vizualizarile din ultimele 10 zile.

Mai intai sa va prezind "stocul". :)

Deci, asa cum spuneam, pana azi, 28.06.2023, sunt disponibile publicului 2360 de postari, care, pe masura aparitiei lor, au generat in total, de la infiintarea blogului pana in prezent, in cei 11 ani - 205.230 vizualizari, (205 k).

Am inceput sa intru in detaliile vizualizarilor incepand cu 15.06, cand a fost ultima zi obisnuita in ceea ce priveste numarul lor. 

De a doua zi, din 16.06.2023, blogul meu avea sa fie descoperit de Singapore.

Asadar, pe 15 iunie am avut 23 de vizualizari.  



Pe 16 iunie am avut 135 de vizualizari. Aparuse Singapore printre cititori. :))


Pe 17 iunie am avut 104 de vizualizari


Pe 18 iunie am avut 187 de vizualizari. 


Pe 19 iunie am avut 135 de vizualizari. 


Pe 19 iunie 2023 am marcat acel moment sarbatoresc, respectiv, atingerea plafonului de 200 k (adica 200.000) de vizualizari totale, de la infiintarea blogului, in 11 ani (22 iulie 2012 - 19 iunie 2023).


Pe 20 iunie am avut 320 de vizualizari. 


Pe 21 iunie am avut 379 de vizualizari.


Pe 22 iunie am avut 539 de vizualizari. 


Pe 23 iunie am avut 617 de vizualizari. 


Pe 24 iunie am avut 719 de vizualizari. 


Pe 25 iunie am avut 724 de vizualizari. 


Pe 26 iunie am avut 940 de vizualizari. 


Pe 27 iunie am avut 886 de vizualizari. 




Azi, 28.06 la ora 13, in graficul ultimelor 24 ore, deci partial si din 27.06 (27 iunie ora 13:16 - 28 iunie ora 13:16) erau inregistrate 652 vizualizari.



Statisticile generale la momentul actual, 28.06 ora 16, arata astfel:

In ultimele 7 zile (21.06- 28.06):
- au fost 4.67 k vizualizari, din care 4.15 k Singapore (locul 1 in top ultimele 7 zile).



In ultimele 30 zile (28.05- 28.06):
- au fost 6.78 k vizualizari, din care 5,44 k Singapore (locul 1 in top ultimele 30 zile).



In ultimele 12 luni (28iun'22 - 28iun'23):
- au fost  27.6 k vizualizari, din care 5.45 k Singapore (locul 2 in top ultimele 12 luni, dupa Romania).



De la infiintarea blogului, in 11 ani,  (22iun'12 - 28iun'23):
- au fost in total 205 k vizualizari, din care 6651 vizualizari pe luna iunie (6,7 k), din care 5.45 k Singapore (locul 6 in top 11 ani, dupa Romania, Statele Unite, Rusia, Germania si Italia, atins in doar 10 zile dupa prima accesare a blogului!).





Multumesc, Singapore!!!!   :)






































28.06.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)