marți, 6 iunie 2023

Sirop din muguri de brad, iunie 2023, tura a 2-a

 

Asa cum am stabilit in urma cu cateva zile, am facut si tura a doua de sirop din muguri de brad. De data asta, insa, l-am facut cu zahar brut. 

A iesit negru ca o cafea, dar la fel de bun. :)

Am avut o cantitate mai mica de muguri de brad decat prima data, asa ca am umplut acum doar 7 sticle, fata de 8 sticle data trecuta (cele care vor ajunge la Bucuresti).

Deci, ma declar foarte multumita de recolta noastra de muguri de brad de anul acesta! :))))

A fost un an foarte bun pentru productia de muguri, a plouat suficient, a fost si soare, pamantul a fost hranitor, nu prea l-am sapat, ce-i drept, nici nu l-am curatat de buruieni, dar mugurilor de brad nu pare ca le-a pasat prea mult. :)))))

Asadar, n-am muncit, dar am recoltat. :))))
















































































06.06.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)