sâmbătă, 24 iunie 2023

Palariile de soare isi cer drepturile!

 

Azi, de Sanziene, am atins recordul la temperatura caniculara pentru luna iunie. Cred ca si pentru Predeal si pentru Bucuresti.

Am facut o verificare a prognozei meteo la ora 13. La ora aceea a pranzului nu se atinsese inca maximul. 

La Predeal erau 23 grade C (si se prognoza un maxim de 24), iar la Bucuresti erau 36 grade C (si se prognoza un maxim de 36)

Pe la ora 19 am facut urmatoarea verificare a prognozelor, dupa ce ne facusem plimbarea zilei, si dupa ce aici am trecut printr-o repriza de ploaie zdravana pe la ora 17, care a mai racorit muntele. 

Astfel ca la Predeal erau 18 grade C (dupa ce se atinsese un maxim al zilei de 25), iar la Bucuresti erau 32 grade C (dupa ce se atinsese un maxim de 37).

Ce mai este de adaugat la asa cifre? 

"Caldura mare, mon'ser!" :)



In aceste conditii estivale, plimbarea noastra de azi a marcat deschiderea sezonului montan la purtat palariile de soare. 

V-am mai povestit eu despre pasiunea asta a mea, de a purta vara palarii de soare si in nici un caz sepci, ca barbatii sau copiii mici, de gradinita! 

Ma bucur sa constat ca unele dintre cititoarele mele, care inainte purtau sepci (si aratau jalnic, no offense!), acum au trecut la palarii de soare feminine, asa cum le sta bine doamnelor si domnisoarelor.  

Eu si Blogul meu acest rol il avem aici, in mediul virtual, unul inspirational, desigur, rolul de a deschide o noua perspectiva cititoarelor mele, una care sa le avantajeze mai mult, care sa fie mai in acord cu natura lor feminina si in cadrul careia si ele sa se simta mult mai elegante si mai frumoase, nu doar comode. ;-)

Asadar, repet, doamnelor si domnisoarelor, va rog eu sa renuntati la sepci odata si pentru totdeauna! Nu va sta bine!!! Nu va mai mintiti singure. Aerul masculin sau de "kindergarden", pe care il evoca o sapca pe fruntea voastra,  nu se potriveste cu feminitatea voastra. Indiferent de varsta. Orice palarie este mai buna decat o sapca!

Am mai spus-o si o repet: numai Jenifer Lopez are voie sa poart sapca, caci ea si numai ea are atitudinea perfect potrivita cu alura feminina, deloc stirbita in cazul ei, chiar si cu sapca pe cap. In rest... sapca numai pe terenul de sport. Atat. Tineti minte asta! Cine vrea. Cine nu vrea.... nah, fiecare pasare pe limba ei... canta! :)))











Uitati-va in oglinda, priviti-va pozele si analizati-va singure: cum aratati cand purtati sapca aia indesata pe cap si apoi vedeti cum aratati si mai ales cum va simtiti cu o palarie frumoasa, cu boruri inguste sau largi, nu conteaza. Ei? Am dreptate? Am. Aruncati sepcile alea, ce naiba! Sepcile sunt pentru barbati. Si pentru JLo. Punct. :)))

Puteti citi mai multe argumente despre acest subiect aici Cu care dintre palarii imi sta cel mai bine?

Revenind la subiectul zilei, azi mi-am luat la plimbare prima in top dintre palariile mele, cea mai cosmopolita dintre toate si cea mai versatila. Merge la orice tinuta, deci, probabil, cu ea imi voi petrece cea mai mare parte a verii. O am de peste 10 ani, dar inca e frumoasa. Celelalte sunt cumparate toate in 2015, deci au si ele o oarecare vechime in munca. :))

Azi am mai cules un buchet de flori de soc si am profitat de asta ca sa-mi fac cateva poze. Mai mult decat atat, cand am ajuns in parc, unde am stat o vreme la umbra pe o banca, m-am alintat cat cuprinde cu cateva selfie-uri noi, pentru a marca si mai clar momentul deschiderii sezonului la purtat palarii. :)))

Adrian a contribuit si el la crearea portofoliului de azi, caci, se stie, cand fotograful este dedicat si fotografiile ies perfecte. 

Dupa cum observati, verdele intens din jur s-a asortat azi cu verdele olive din tinuta mea, una din multele nuante de verde adunate in garderoba dintotdeauna, chiar de pe vremea cand inca nici nu constientizasem ca prefer verdele, dar plecam din magazine cu bratele pline de haine verzi. Daca dintr-un raion de confectii imi placea mult o anumita  bluza, sa zicem un anumit model care se gasea in sapte culori diferite, eu plecam acasa cu cea verde. Invariabil. :)))))

Mie imi plac mult toate culorile, dar verdele mai presus decat toate. Dupa care, desigur, urmeaza movul in clasament, cu care verdele se asorteaza cel mai bine. Stim noi de ce! ;-)












































































































































































































































































































































































































































































24.06.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)