marți, 27 iunie 2023

Flori de Iasomie, de soc si alte comori de iunie

 

Actualizare in 09.07.2023: text si poze noi la final

Peste tot la munte acum miroase a parfum de iasomie si de soc! 

Este Raiul albinelor si al oamenilor deopotriva! :)

In curand infloresc si tei! Ah, ce nebunie!!!! :)))











































































Azi am pus si cretisoara uscata la borcane. Mi-au iesit 12 borcane mari din aceasta prima transa. Am refolosit o parte din borcanele etichetate anul trecut, deci pozele de azi va pot induce un pic in eroare, pentru ca scrie 2022 pe ele. Dar, intelegeti acum de ce.

Urmeaza si alte transe la rand, la cules, caci cretisoara de anul trecut am terminat-o prima dintre toate plantele de ceaiuri adunate pentru iarna, deci este nevoie de stoc gargantuelic. :)))

Acum mi-am facut loc pentru uscat si stocul nou de flori de soc, stoc care creste in fiecare zi cu cate un manunchi de flori pe care le culeg din mers, in timpul plimbarilor noastre. Sunt tufe de soc peste tot, iar acum, fiind toate inflorite, alaturi de iasomie, este o betie de parfumuri! :) 















Actualizare in 09.07.2023: 

Am revenit si cu pozele finale cu socul uscat. 
Am obtinut 6 borcane si 5 caserole, deci, in total, aproximez la 11 borcane (desi cutiile sunt ceva mai mari decat un borcan). 

La acestea se adauga si cele doua caserole mari si doua mici cu florile de soc (aproximativ 6 borcane) culese si uscate in 2020, inainte de a pleca din Gradina din Ardeal. 

Asadar, recolta de flori de soc cu care intram in urmatorul sezon rece, pentru ceaiuri, este de 17 borcane. 

























27.06.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)