luni, 5 iunie 2023

Azi am sarbatorit 2 ani de cand ne-am mutat intr-un Cuib de Vulturi

 

Ultima actualizare in 09.06.2023: poze noi la final

Motto: Cand Muntele iti devine "Biserica", "Altar", "Acasa".

Azi, 05 iunie 2023, noi doi am avut trei mari evenimente de sarbatorit: 

(1) Sarbatoarea Sfintei Treimi, 

(2) 11 ani de cand noi doi ne-am cunoscut, 11 ani de la prima noastra intalnire, din acel iunie 2012 de poveste,

(3) 2 ani de cand ne-am mutat in Cuibul nostru de Vulturi. :))

Am sarbatorit, ne-am plimbat, am ciocnit, ne-am jucat cu Bubulinuta, am facut tot ce ne-am dorit in aceasta zi minunata, insorita, calda, frumoasa, senina, plina de flori in toate directiile, plina de verdele inca primavaratic al muntelui si vibrand a bucurie si voie buna. 

Ne-am rasfatat privirile cu liliac inflorit, castani infloriti, licurici, lalele galbene inca proaspete, cuninita miresii, rapita inflorita peste tot, pe langa bordurile trotuarelor, pentru clasicele poze in "lanul cu rapita",  ne-am rasfatat toate simturile cu parfum de flori, cu verdele mugurilor de brad, cu freamatul insorit al padurii, cu trilurile incantatoare ale mierlelor, care concerteaza de dimineata pana seara tarziu, apoi ne-am rasfatat papilele gustative cu ceva bun in farfurii, cu ceva bun in pahare si cu ceva foarte bun pentru sufletele noastre. :)

Ce ne-am putea dori in plus? 

Multumim, Doamne!

In loc de orice alte cuvinte, voi lasa imaginile sa vorbeasca in continuare. 

Oricum, o poza face mai mult decat 1000 de cuvinte, se stie! Iar eu nu ma opresc niciodata doar la o poza si nici la doar 1000 de cuvinte! 

Doar sunt nascuta in zodia Gemenilor, zodia Comunicarii, deci, nici nu se putea altfel! :)))))
































































 



















































 












































Ultima actualizare in 06.06.2023: poze noi la final





































































































































































































Ultima actualizare in 09.06.2023:






























































05.06.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)