sâmbătă, 21 mai 2022

Cu care dintre palarii imi sta cel mai bine?

 



Povesteam in insemnarea anterioara ca a venit timpul sa incep sa port palaria, ca sa ma protejez impotriva bronzatului inestetic pe fata.

Si spuneam ca voi incepe, cel mai probabil, sa port palaria tip bolero, adica cea mov cu boruri largi, pe care am primit-o tot de la Adrian intr-un alt an, de ziua mea. Daca nu ma insel.... chiar in 2015, adica anul urmator  dupa calatoria in Viena, cea in care cumparasem sapca roz. 

Faceam atunci, in vara lui 2015, tot felul de cumparaturi in vederea mutarii noastre in Ardeal, in Gradina, si s-a gandit ca urma sa am nevoie de o protectie impotriva soarelui, prin curte si prin gradina..... iar cum sapca fusese taiata de pe lista..... :)))

A inteles el ca eu cu sapca nu voi fi niciodata prietena si a ales ceva mai pe stilul meu, ceva care ma defineste, care ma face sa simt bine in pielea mea si care nu ma face sa arat ca un copil prostanac. 

Am purtat palaria mov aproape zi de zi in Gradina. Cred ca am fost cea mai eleganta din tot satul cand ieseam eu cu ea la plivit buruienile, la sapat parcelele, la cules salata si usturoiul, la copilit rosiile, sau la cules tot felul de legume si de fructe, recoltele muncii noastre din cele 5 primaveri, 5 veri si 5 toamne. :))))))

Am avut o prietena pe facebook care glumea adesea, spunand despre ea insasi ca este "fashionista satului". Cam asa cred ca eram si eu, cand apaream cu palaria aceea cu boruri largi si cu ochelarii de soare la ochi, cu sapa intr-o mana si stropitoarea cu apa in cealalta. :)))



































































Deci, daca palaria asta mov a fost buna in Gradina, cu atat mai buna va fi aici, la munte! Ce, nu credeti? 

In fine, pentru variatie, as putea purta alternativ si palaria alba, cu boruri un pic mai inguste. 

Multe a vazut la viata ei si aceasta palarie, pe care am purtat-o prin lume, sa vada si ea strainatatea, sa invete una-alta, sa stie cum arde soarele prin alte parti, cum ar fi prin Grecia, Mykonos, de exemplu, fiind singurul loc din Grecia unde am fost, de altfel, si sa nu se mai planga de dogoarea soarelui romanesc. :)))

A fost mereu insotita de sapca lui Adrian, si, unde a avut intrebari, a primit raspunsuri competente, deci, zic eu, este o palarie emancipata, cosmopolita si de bon-ton.

Este eleganta si ea, este pe stilul meu, deci va putea face fata cu brio pretentiilor mele elitiste in materie de fashion. 

Toate ca toate, dar soarele sa nu ma bronzeze pe fata!



















































Daca ma plictisesc de cele doua palarii mentionate mai sus, pot apela cu incredere la varianta mai rustica, respectiv, palaria cu boruri largi de... paie, hot couture.

Am testat-o la greu si pe aceasta in Gradina, are atitudine, aplomb si nu ma lasa la greu. 

Adica, ce vreau sa spun... nici macar cand am locuit la tara, eu n-am abdicat de la standardele mele! :))))

Munceam la greu in gradina, cei 1000 mp parcele de legume, plus vie si livada, altele vreo 500 mp, dar purtam palarie eleganta, ochelari de soare si manusi de protectie. 

Apoi, dupa ce terminam treba, imi (re)faceam manichiura. 

Doar pantofii cu toc stiletto nu am mai avut unde sa-i port, dar in rest.... bine, nici rochiile si bluzele mele de matase.... ok, nici esarfele... si nici.... dar sa nu mai divagam. Aici era vorba doar despre palarii. :)

Aceasta palarie de paie se asorteaza relativ usor, mai ales cu posete din nuiele impletite, gen "cos de legume". Merge si pe soare si pe ploaie, si chiar pe vant si furtuna, caci are niste sfori care se leaga sub barbie. Super elegant. :))))

Deosebita!

















Din tinuta estivala, ochelarii de soare sunt nelipsiti, stiti deja. Bine, in cazul meu, ochelarii de soare fac parte din insasi fiinta mea, sunt practic nedetasabili de mine cand ies afara, fie soare, fie ploaie, fie ninsoare. 

In fine, cum in ultimul timp am tot pus aici poze urbane cu acest accesoriu de care sunt total dependenta, revin acum si cu cateva poze rurale din Gradina, ca un condiment exotic peste o salata de... capsune, de exemplu. :)))

Crema de protectie solara este, de asemenea, nelipsita in sezonul estival. 

Poate ca aici, la munte, nu sunt 37 de grade, ca in orase, abia urca in  termometru pana la vreo 26-28 grade in plina vara, dar soarele montan arde mai ceva decat cel din Grecia, la 45 de grade! 

Deci... nu-i de gluma. Poti sa faci plaja si cu geaca pe tine! :)))













In cazul in care nu va puteti hotara cu care dintre palarii imi sta cel mai bine, va mai dau o varianta. Ultima. 

Este ea sezoniera, dar, la nevoie, as prefera-o chiar si pe ea in locul unei sepci. 

Pe bune! 







.



Nu credeti? Atunci sa exemplificam inca o data varianta "sapca". :)))

Unicele momente in care am purtat spaca acestea sunt, din aprilie 2013.  Altele nu mai am. Si nici macar nu eram blonda! :))) 

Vi se pare ca ma cam alint? Dap, asa e.  ;-)

Dar e blogul meu si fac ce vreau eu aici. :)))))






 


21.05.2022














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)