duminică, 22 mai 2022

A inflorit liliacul de Sf. Constantin si Elena

 

De ieri am observat! Ieri, 21 mai, fix de Sf. Constantin si Elena, liliacul a prins a inflori.

Nici nu se putea altfel, ieri au fost 22 de grade in Predeal, cea mai calduroasa zi de pana acum. 

Dupa canicula de ieri (hahaha!!! :))) azi a venit un front de aer mai racoros si a restabilit temperatura potrivita pentru aceasta perioada aici, la Predeal, respectiv, atingandu-se un minim de 14 grade, anuntandu-se si ceva ploi. 

Ploile inca n-au venit, dar ne-a prins bine potolirea caniculei (hahahha!!!), caci ne dadea toata natura peste cap, brazii inmugureau toti ca nebunii si nici liliacul nu ar fi fost mai fericit. 

Asa, in ritm de tempo, avem timp sa inspectam relaxati schimbarile de la o zi la alta, ca sa putem surprinde exact momentul optim pentru culesul mugurilor de brad. Caci asta ramane, deocamdata, obiectivul major al acestei perioade, pentru siropul acela special.

Pana una-alta, azi am fost cu ochii pe liliac. 

Liliac, Liliana, deci... ati inteles ideea.  :))

.














Tot azi am constatat ca o a patra gradina a fost pregatita, parcelata si deja insamantata, ba chiar am vazut si ceva ceapa rasarita in spate de tot. 










Daca vine ploaia, nu-mi pasa. Am ce face! 

N-am apucat sa va arat ultoma comanda de gheme colorate, primita cu vreo saptamana si ceva in urma. 

Deja doua gheme s-au topit sub influenta crosetei mele fermecate, iar altul este in derulare de a se micsora. 














Si, daca ma plictisesc de crosetat, ghiciti ce?

Ma pot juca in bucatarie cu alte culori. Si cu arome...... Si cu condimente....

Sau iesim pur si simplu la plimbare cu umbrela. Sa mai facem ceva sport, sa ne mentinem conditia fizica si, desigur, greutatea. 

Abia am recuperat-o, pe ea, greutatea optima, conform standardelor si preferintelor mele, dupa perioada sarbatorilor. A durat o luna de revenire (in care am mai avut diverse sarbatoriri, ati vazut), dar, recunosc, nici n-a fost prea mult de lucru pentru doar un kg care ma deranja pe mine vizual in relatia cu cantarul. :)))

Pun si aici, pe blog, in aceasta arhiva-jurnal, o poza-marturie de azi dimineata, ca un fel de motivational. Poate (ma) ajuta.... ;-)

Si, totusi, o supa delicioasa de legume nu  reprezinta nici un pericol, dimpotriva. Atat timp cat n-o asortez cu Snikers si cu alte dulciurele.... :)

Pam, pam.









22.05.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)