miercuri, 11 mai 2022

Blogul "Gradina lui Dumnezeu" - reactivat!

 



Incepand de astazi 11.05.2022 am inceput sa reactivez postarile de pe Blogul "Gradina lui Dumnezeu" (link prin click pe titlu). In cateva zile vor fi toate disponibile pentru citit. Asa am fost calauziti sa facem. :)

Acolo am adunat toate experientele noastre din perioada cat am locuit in Ardeal, in locul pe care noi l-am numit astfel, "Gradina lui Dumnezeu". 

Am publicat toate acele insemnari pe ambele bloguri, si aici si acolo, insa, pentru cine doreste sa faca o incursiune numai in povestea noastra cu Gradina, este mult mai usor de urmarit Blogul dedicat Gradinii.

Va multumim pentru lectura si va dorim sa gasiti inspiratie in tot ce va inconjoara, pentru a va desavarsi propria voastra calatorie.  

Daca ati gasit inspiratie si in povestile noastre, ne bucuram!

Cu drag, 

Liliana si Adrian


11.05.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)