sâmbătă, 21 mai 2022

Inca o zi superba la munte!

 

Azi am plecat in misiune!

Am fost sa verificam daca padurea de brazi a inceput sa faca muguri. Nope, inca n-a inceput.

Insa primavara-vara asta de munte este extraordinara!!! 

Ne-am intors bronzati acasa!! 

Nici nu stiu ce sa ma fac de acum inainte... Desi am inceput sa folosesc solutie antisolara pentru piele, tot m-am bronzat pe fata. Pe obraji si pe nas!! Inadmisibil!  :)))) 

Am neaparata nevoie de palaria mov cu boruri largi, altfel....... altfel ma voi bronza cu urma albe in jurul ochilor, din cauza ochelarilor. 

Sapca nu-mi place sa port. Nu, nu, nu, nu insistati! 

Sapca purtata de femei mi se pare ca este.... hmmmm..... mai bine nu mai spun, ca se vor supara multe femei pe mine. Toate cele care poarta sapca, desigur. :))))

Sapca este un accesoriu vestimentar de factura strict masculina (in opinia mea), iar daca este suprapusa peste aspectul feminin.... offff, nu-mi place! 

Va rog, n-o luati in nume personal. Este doar perceptia mea. Poate voua va sta foarte-foarte bine, dar mie nu-mi place deloc. Absolut deloc. Parerea mea. 

Eu am purtat o singura data sapca in viata mea. Doar de nevoie. Era in 2013, cand am fost cu Adrian in Viena. Plecasem din Bucuresti cam subtire imbracati, caci acasa era soare si cald, si speram sa nu avem nevoie de bagaje suplimentare cu haine pentru tot felul de intemperii.

Doar ca acolo am prins din urma un val de frig cu ploaie, care, da, a trecut repede, peste noapte, insa, pentru o zi am fost amandoi ca doi pui de gaina zgribuliti sub umbrela. Din fericire, am avut umbrela.

Ei bine, atunci, in ziua aceea, Adrian mi-a propus sa intram intr-un magazin sa-mi cumpere ceva de pus pe cap, caci batea vantul atat de tare incat parul meu zbura in toate partile. Am fost de acord mai mult de nevoie.

Mi-a cumparat atunci o frumoasa sapca roz-magenta, cu o minunata broderie de matase in fata, cu numele orasului Viena, pe care am purtat-o doar cateva ore atunci, in ziua aceea, cat ne-am plimbat prin centrul Vienei, prin Schonbrunn si peste tot. 

Era cea mai frumoasa sapca din magazin (si, probabil, cea mai scumpa, nici nu stiu...), dar foarte greu am ales-o si pe aceea. Eu sa port sapca???? Bleah! :))) In fine, era roz, era brodata cu matase roz, deci parea cat de cat feminina. Totusi...... nu.

Am purtat-o. Imi era foarte frig, batea vantul foarte tare, era abia luna aprilie si.... ce era sa fac? Am purtat-o pana am ajuns inapoi la hotel. Dupa care.... niciodata altadata. Nici macar in Gradina. 

Femeia si sapca? Sapca si femeia? Nope, cea mai proasta combinatie. 

Acum o mai folosesc doar uneori, cand vreau o pata de culoare asortata, in pozele in care imi fac reclama esarfelor mele. :)








Doar J.Lo (Jennifer Lopez) poate purta sapca intr-un mod in care sa nu-i afecteze feminitatea si sa nu-i denatureze aspectul. Ea este singura care stie sa poarte sapca avand atitudinea potrivita. Punct.

Asadar, dupa cum observati, am si eu niste probleme existentiale extrem de importante, nu ca altii, cu razboaie, plandemii, chestii-trestii.... :)))))

Dar - ca sa stiti! - Divinitatea mi-a permis sa "poftesc ce vreau eu". Vedeti si in poze mesajul, daca nu ma credeti. 



Az


































































20.05.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)