luni, 25 octombrie 2021

Azi am implinit 168.000

 


Azi, 25 octombrie 2021, blogul meu a implinit 168000 de vizualizari. O fi mult, o fi putin? Nu stiu. Mie mi se pare ENORM!!!!

Pentru ca atat de mult ma bucur, de parca as fi implinit vreo varsta, ceva, una matusalemica, de buna seama! 

In urma cu doua luni si jumatate, mai exact in 11 august 2021, sarbatoream implinirea a 165000 de vizualizari. Asadar, cele 3000 s-au produs. in doua luni si jumatate. 

Am facut si capturi de ecran, desigur, asa cum imi place mie sa-mi pastrez micile bucurii ale vietii, adunate in acest mic album virtual numit "Oglinzile Sufletului", dar si ca sa vi le arat si voua. Ca poate ati ratat momentul. Poate n-ati observat. Cuuuum??? N-ati observat??? Nu se poate! O asa stire importanta, de interes national si international???? Nu pot sa creeeed! In fine, tocmai de aceea am facut capturile (print screen-uri), ca sa va pun la curent cu cea mai senzationala stire a zilei.

Dincolo de gluma si de cifre, vreau sa va multumesc tuturor celor care ati poposit pe paginile acestui blog! Atat celor din Romania, cat si celor din diaspora. Nici n-as fi crezut vreodata, daca mi-ar fi spus cineva dinainte, ca atat de multi oameni raspanditi prin lume vor fi interesati sa imi citeasca insemnarile, in care sunt ascunse mici bucati din sufletul meu, precum cioburile unei oglinzi care, doar reintregita si completa, ofera o imagine cat se poate de fidela a ceea ce sunt. 

Si, pentru ca nu vreau sa fe o postare sentimentala, cu lacrimi de emotie si cu fraze pompoase si poetice, voi fi mai pragmatica si voi incheia cu capturile de ecran. 

Primele doua sunt din 11 august 2021, aferentele celor 165.000 de vizualizari.

Urmatoarele trei sunt de azi 25 octombrie, aferente celor 168.000 de vizualizari.

Sa ne fie tuturor de bine!



*



25.10.2021





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)