marți, 26 octombrie 2021

(11-12) Doua povesti de dragoste intr-o saptamana


In cea de-a treia saptamana a lui octombrie (si a patra saptamana de cand am inceput acest maraton de citit), neavand telefon si stand mai mult in casa decat de obicei, am terminat de citit doua carti din noua colectie de carti intrata in posesia noastra, cea pe care o inventariez aici. 

Cartile care ocupa pozitiile 11 si 12 sunt:  (11) "Curcubee sfarmate" scrisa de Maru Jo Putney (al treilea roman citit de aceasta autoare) si (12) "Logodna in inalta societate" scrisa de Christina Dodd. Ambele sunt bestseller-uri, ambele au fost ecranizate si ambele mi-au placut. 

Pentru ca am ajuns la cartea cu numarul (13) si pentru ca numarul acesta are un sens simbolic, i-am dedicat o carte care are un titlu la fel de simbolic ca si numarul pe care il ocupa in inventarul meu. Nu divulg acum nimic in plus, abia am inceput-o si vreau sa ma conving daca merita citita sau nu, caci titlul ei este unul.... special. 






















26.10.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)