vineri, 8 octombrie 2021

(5) Inca un roman ecranizat

 

Se pare ca o parte din noua colectie de carti (in posesia careia am intrat odata cu mutarea noastra aici) este formata din romane care au fost ecranizate. 

Este cazul si celui pe care abia l-am terminat, respectiv, "Cel mai lung drum" de Nicholas Sparks. Vazusem si acest film, ne placuse la vremea aceea, dar citirea cartii a adus detalii suplimentare, care au facut povestea mult mai profunda. Atat de profunda incat finalul m-a emotionat foarte tare. 

Citind "Da, am inteles, Ira" si mai ales stiind ce intelesese eroul nostru cand rostise aceasta replica banala, lacrimile mi-au inundat ochii de drag.si emotie. Da, este vorba de doua povesti de iubire frumos impletite si cu o conexiune la final care te lasa fara cuvinte. 

Am zis ca nu fac recenzii de carte aici, si nu fac, ci, eventual, doar imi las, ca intr-un jurnal, cateva scurte impresii personale in legatura cu ce am citit sau cu contextul in care am citit fiecare carte. Sau... orice altceva imi vine in minte....

PS. Coperta acestei editii este o fotografie a celor doi actori care au jucat rolurile principale in film (produs in 2015). De fapt, doua din cele patru roluri principale. Doua cupluri.- patru personaje principale. Recomand filmul, recomand cartea. Ambele, de suflet - bine scris, bine ecranizat.










08.10.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)