sâmbătă, 9 octombrie 2021

Toamna impodobita cu prima ninsoare

 



Azi dimineata, cand m-am trezit eu, adica mai pe la pranz, in jur de 11, asta am vazut pe fereastra! 

Cand s-a trezit Adrian, cu cateva ore inaintea mea, era si mai si. Fusese alb peste tot, mi-a zis el, dar se mai topise pana sa ma trezesc eu. Si, cum afara erau destule grade pozitive, cat de repede avea sa se topeasca totul.

Asa ca ne-am baut repede cafeaua de dimineata, ne-am imbracat, ne-am luat manusile, caci, da, deja e de manusi, si am iesit rapid afara. 

Am facut o plimbare excelenta! Cu prea putina zapada in poze, dar cu destule culori de toamna in ele. Cerul era la ora aceea inca acoperit cu o pacla laptoasa, ascunzand in ea culmile impadurite din jurul statiunii, insa aerul tare, mirosind a zapada si a cetina umeda, ne-a inviorat. 

Pana spre seara deja se topisera si ultimele petice albe de zapada ramase pe acoperisuri, dar, chiar si asa, de-acum putem declara deschis sezonul rece, de iarna. Yupiiiiiii!!!!































 





















 








09.10.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)