vineri, 26 iulie 2024

Curcubeul intreg si Porumbul fiert traditional

 

Stiti, exista cateva enunturi spirituale care exprima cel mai sintetic posibil Adevarul Suprem al Liberului Arbitru  manifestat in experientele diferitelor indentitati individuale ale lui Dumnezeu, toate cuprinse si unite fiind in Dumnezeu insusi.  

EU SUNT CINE EU SUNT. 

EU SUNT UNDE EU SUNT.

EU SUNT IN LOCUL MEU. 

EU MA TRAIESC PE MINE.

NU TU ESTI IN LOCUL MEU. EU SUNT. 

NU TU FACI CE FAC EU. EU FAC. 

ADEVARUL MEU ESTE ACOLO UNDE EU SUNT. 

ADEVARUL MEU ESTE PENTRU CINE EU SUNT.

Adevarul tau este al tau, pentru cine esti tu, acolo unde esti tu. Tu traieste-te pe tine. 

Asadar, tu vezi-ti de treaba ta si de adevarul tau, acolo unde esti Tu. 

EU imi vad de treaba mea SI de ADEVARUL MEU, unde EU SUNT




Acestea fiind zise, sa vedeti ce frumos mesaj sincron am primit azi de la Dumnezeu!

V-am zis ca eu imi primesc confirmarile intotdeauna! Mai devreme sau mai tarziu, nu conteaza, eu mi le primesc intotdeauna!

Iata ca azi, la 3 ani de la abandonarea Facebook-ului, cand tocmai sarbatoream si noi cu un porumb fiert traditional, si doar la doua zile dupa ce am pus pe blogul meu anuntul ca o sustinem si o vom vota la alegerile prezidentiale pe Elena Lasconi, iata ce confirmare minunata am primit!

Un curcubeu frumos si dublu! 

Dar cel mai important este ca a fost un curcubeu intreg! 

Stiti cum o ironizeaza hienele politice si presa aservita pe Elena Lasconi? Curcubela. 

Ei incearca sa o discrediteze prin aceasta formula, dar nici nu banuiesc cat Adevar exprima prin aceasta. Este Adevarul lui Dumnezeu! ;-)

Curcubeul este considerat Pactul lui Dumnezeu cu Omul. Legamantul lui Dumnezeu. Promisiunea Lui.

Ei bine, acest curcubeu intreg de astazi vine sa confirme ca alegerea este corecta si ca ea exprima Adevarul. ADEVARUL.

Bine, eu nu ma indoiam de asta, insa aceste confirmari intotdeauna ma lasa fara cuvinte de uimire si ma ajuta sa-mi acreditez cu si mai mare convingere propria Intuitie. 

Curcubeul este Curcubela. Ce inseamna asta?

Curcubela, Cerc-cu-bela, adica Cerc(Vot)-cu-Bela(cea-frumoasa). 

Votez cu cea frumoasa, cu Elena Lasconi!  :)))

Votam Omul. Nu votam partide, nu votam doctrine.


Fiecare semn ce ti-e destinat este croit dupa nivelul tau de constiinta.
Uneori semnele lovesc ca un traznet, din senin, alteori ele iti traverseaza tiptil calea, ca o pisica in zori, alteori iti zambesc si produc o revarsare de stralucire. Lucrul cel mai mic iti poate servi ca semn in marea Cautare pentru care esti facut.
Este important sa ai un cadru de intelegere, pentru a vedea ca celalalt aspect al tau – Spiritul – straluceste, desi este dezghizat in lumea materiala.
Daca esti dispus sa accepti faptul ca Spiritul te indruma, semnele vor incepe sa se schimbe. In loc de a mai fi „coincidente” care iti dispar repede din minte, semnele vor incepe sa aiba o semnificatie. Aceste semne sunt extrem de personale; ele au rolul de a ne ghida.
Deseori, nu exista un continut spiritual clar in semnele din viata de zi cu zi. Ele sunt pur si simplu un prim indiciu, o chemare la trezire. Oricine observa lucruri/ evenimente neobisnuite, dar pana nu le vede ca semne, nu se va intreba ce semnificatie au. Le va lasa sa se intample si va trece mai departe. Ele vor ramane fara inteles. (Deepak Chopra, “Calea Magului”)














































































26.07.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)