marți, 27 decembrie 2022

Bingo! 190.000 de vizualizari


Se apropie finalul de an 2022, iar eu am bifat deja un micut bilant. 190.000 de vizualizari pe blog! Pe 2277 de insemnari, aceasta fiind a 2278-a. :) Draguta aceasta potrivire. :)

Eu sunt foarte multumita, avand in vedere ca acestui blog nu i-am facut absolut deloc promovare. Chiar si cand am publicat pe facebook povestile noastre din Gradina, am facut trimitere catre blogul "Gradina lui Dumnezeu", nu catre blogul meu.

In plus, am si lipsit de pe blog in perioada ianuarie 2020 - august 2021, deci peste un an si jumatate, dupa care am revenit si mi-am actualizat blogul cu materialul pe care il postasem numai pe facebook, dupa care mi-am inchis activitatea si m-am retras de pe facebook. Iata, deci, ca a trecut un an si jumatate de cand nu mai sunt activa pe acea platforma de socializare si nici pe alta. 

Nu ca ar conta. Oricum, eu scriu ca imi place sa scriu, nu ca sa citeasca cineva. :))))

Mi se pare o activitate extrem de creativa, stimulativa, plina de umor si imaginatie interactiva. 

Caci, sa stiti, nu-i chiar floare la ureche pentru oricine sa scrie ca si cum ar fi pe o scena si ar povesti despre sine unei sali intregi plina de oameni, plus, culmea, imaginandu-si si ropotele de aplauze si bis-urile repetate. :))

Pentru mine, insa, da, chiar este floare la ureche. Ma simt ca pestele in apa. Cu o asa chakra a comunicarii maxim de deschisa, echilibrata si perfect centrata, nici nu-i de mirare! 

Doar nu m-am nascut in zodia Gemenilor degeaba! Am o misiune! :))))

Asadar, sa sarbatorim, prieteni! 

Multumesc mult pentru interes, pentru citit si pentru aplauze, desigur! :)))

Iar la anul mult mai bine sa ne fie!

Hai, manati, 

copii si frati, 

cand aici va adunati, 

cand cititi, 

cand va mirati, 

cand zambiti sau... 

va crispati... !!! 

La anul si la multi alti! ;-)))) 



 


27.12.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)