joi, 8 decembrie 2022

Cojoc alb, de zapada, peste muntii Predealului

 

Actualizare la final, cu un PS foarte important pentru tara! :))

Ei bine, dupa ninsoarea care a inceput de aseara, chiar ne asteptam ca astazi dimineata sa ne trezim cu ochii intr-un decor alb, cu muntii din jurul nostru imbracati in delicate dantelarii de zapada. Si chiar asa a fost.

Mai intai voi incepe cu ultimele poze facute aseara, dupa miezul noptii, cand deja se asezase o patura alba de nea peste strazi, peste masini si cladiri, si care decorase toti brazii si crengile ramificate ale pomilor, generand o imagine de poveste. Si inca ningea abundent, linistit, fara vant. 

Daca nu ar fi fost chiar atat de tarziu, am fi iesit la o plimbare nocturna, prin troiene de zapada. Dar, chiar si de la fereastra, spectacolul a fost minunat!

Am facut poze si cu blitz, dar si fara, nestiind care vor iesi bune cu adevarat. Am constatat ca au iesit toate foarte bine, lumina de la felinarul din fata blocului radiind o aura calda, ireala, de basm, peste stralucirea zapezii, asa ca le-am incarcat pe toate.

Daaaa..... eu inca ma entuziasmez maxim in fata fiecarei ninsori, ca un copil in fata unei noi jucarii! Si ma bucura toate detaliile marunte ale acestor sarbatori de iarna! 

Si nu-mi trebuie nimic in plus, nimic in minus! Este totul perfect asa cum e!




























Asadar, azi dimineata, dupa ora 11, dupa ce m-am trezit si eu, primul lucru pe care l-am facut, inainte chiar si de cafea, a fost sa fac cateva fotografii decorului montan alb, diurn.  

Norii de zapada se retrageau treptat inspre sud, spre Bucegi, in timp ce inspre nord, spre Brasov, cerul se inseninase, iar albastrul lui azuriu ne indemna la o plimbare. Ceea ce am si facut.

Din timpul plimbarii nu prea am poze, insa n-am ratat ocazia ca sa-mi mai fac cateva selfie-uri cu aceasta noua tinuta alba, de iarna, a Predealului. 

Eu m-am straduit sa iasa si ceva decor cu brazi impodobiti cu zapada in spatele selfie-urilor mele, ca asta a fost si ideea, dar... ce sa fac? Atat am putut. :))))

Dupa cum veti vedea, mi-am asortat tinuta cu atmosfera albastruie pe care zapada o iriza in toate directiile, sub reflexiile unui soare timid, dar si sub oglindirea albastra a unui cer din ce in ce mai inseninat.

Este prima depunere de zapada din aceasta iarna, deci este prima ninsoare cu adevarat abundenta peste intreaga statiune, ninsoare care a acoperit frumos si a decorat spectaculos orasul, brazii si padurea de pe culmile montane din jur.

















 













Actualizare de final, cu un PS foarte important pentru tara! :))

Ati observat ca am o esarfa noua? Ca este o culoare noua in portofoliu? Ema Boema SRL isi diversifica oferta! :))

Apropos, poate doriti sa dati un Like de incurajare pe pagina cu esarfe a Bubulinei. Adica aici Esarfa Boema

Are si ea o afacere de promovat, da? Haideti s-o ajutam macar cu un Like, ca pentru un share chiar nu indraznesc sa va rog.  ;-))

Ema chiar crede ca e din ce in ce mai bogata cand vede acolo din ce in ce mai multe like-uri! :)))









08.12.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)