miercuri, 7 decembrie 2022

Bradutul glamour, impodobit cu... ninsoare!!!!!


 
Magie!!! Magie!!! Minune curata!!!!

Fix in seara asta, cand am terminat de impodobit bradutul nostru glamour, de Craciun, a inceput sa ninga! Ninsoare bogata, linistita, ca in povesti! Nu-i asta cea mai binecuvantata minune dumnezeieasca?

Pentru cine nu stie deja, adica pentru cine nu mi-a citit insemnarile de anul trecut, de cand am impodobit bradutul nostru vintage, voi aminti ca atunci a inceput aceasta sincronizare. 

In primul rand, fara sa-mi propun asta, am constatat ca in ambii ani am impodobit pomul in aceeasi data, respectiv, in 7 decembrie.

Apoi, fix in seara in am terminat atunci de impodobit micul bradut si ma bucuram maxim de el, facandu-i fotografii pentru blog, a inceput sa ninga spectaculos! La fel si azi! Este incredibil!

Am facut si atunci cateva filmulete. Le gasiti aici Traim ca-ntr-o poveste! Ninge, canta colinde, beculetele clipesc, iar fericirea are culoarea mov!

A treia sincronizare este faptul ca si bradutul nostru de anul acesta are, ca si cel de anul trecut, culoarea verde-albastruie a foliajului de tuia, ambii fiind facuti din crengi gasite taiate si aruncate aiurea, dupa anumite lucrari sau fasonari ale unor proprietari de vile de vacanta.

Azi am facut o multime de poze grupate in trei etape: poze de zi, pe lumina, pentru a se vedea cu claritate frumusetea decorului, apoi poze de seara, cand am aprins luminitele in bradut si la fereastra, iar la final, poze de noapte, cand a si inceput sa ninga bogat, ca in povesti. 

Am facut si vreo sase filmulete, dar, din pacate, am putut incarca deocamdata doar doua, restul depasind 100 MB cat imi permite blogul sa incarc. Voi incerca maine sa le scurtez si sa le adaug si pe restul.

Edit later: gata, am adaugat si restul filmuletelor.
















































Urmeaza pozele de seara, cu luminitele aprinse in brad si la fereastra. 




































Si, la final, pozele de noapte, cu ninsoarea si sclipirile de poveste ale culorilor de sarbatoare. :)











 









 






„Fiecare clipă de căutare, este o clipă de regăsire.”

Paulo Coelho, Alchimistul

07.12.2022



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)