sâmbătă, 25 septembrie 2021

Toamna se numara... zilele de vara

 


La ora 11:00, soarele era fix in fata ferestrelor noastre, inundandu-ne casa cu stralucire si invitatii la plimbare. Cerul se inseninase complet fata de ziua precedenta si ne imbia si el cu albastrul sau impecabil. Asa ca ne-am baut licorile de dimineata si am iesit afara.

"A venit vara pentru doua zile!"  -  a glumit Adrian cu un vecin. Si chiar ca intr-o zi de vara era afara!  

 








Tot ce-am facut a fost ca, dupa o plimbare binefacatoare pe strazile insorite ale statiunii, sa ne oprim pe o banca in parcul central, unde ne-am incarcat cu energie solara, am sintetizat vitamina D si ne-am reglat perfect biosistemul in ceea ce priveste asimilarea calciului, dupa ce si-a asigurat si cantitatea optima de vitamina C si K. 

Ha, ha, ha...... ce prezentare tehnica a unei simple abandonari lenese pe o banca la soare! Si nici nu sunt absolut sigura ca am exprimat corect absolut toate aceste detalii! Dar v-ati prins voi! 

Am facut si poze acestui decor insorit de azi, nu se putea sa nu-i fac, prea senin si prea insorit a fost! Zi de vara, doar v-am spus la inceput vorbele lui Adrian! Bine, exceptam culorile tomnatice si adierea vantului coborat din padure, printre trunchiurile groase si inalte ale brazilor batrani din imprejurimi. 

Mi-as fi facut si eu mai multe selfie-uri daca n-ar fi adiat vantul ala asa, parca anume sa-mi strice mie pozele. Dupa mai multe incercari, in care fie parul imi era zburlit de vant, fie stateam incruntata din cauza lui, am renuntat. 

Asta e, azi nu am putut sa-mi indeplinesc responsabilitatile de serviciu in conditii optime. Sefa mea, Ema Boema, m-a cam apostrofat la intoarcere, ca "ce, doar cu doua poze nu se face primavara!", dar i-am replicat scurt pe doi ca suntem in plina toamna, ca toamna se numara bobocii, nu selfie-urile, asa ca ne mai auzim la iarna, dupa ce trec cele doua zile de vara. 




































































PS. Daca va place esarfa mea, puteti sa vizualizati pagina de FB "Esarfa Boema" accesand linkul  https://web.facebook.com/profile.php?id=100064349161147 , unde veti gasi mai multe culori si modele, precum si mai multe sugestii de purtare. O apreciere a acelei pagini de promovare m-ar bucura foarte tare! 

25.09.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)