duminică, 5 septembrie 2021

Ciob de stea



Zilele trecute am gasit o piatra speciala. 
Mi-a atras atentia forma ei triunghiulara, mai intai. Cand am ridicat-o, am fost uimita sa constat ca avea o forma aproape perfecta de prisma triunghiulara. 
Capacele, adica fetele de deasupra si de dedesubt, erau negre cu dungi albe, in timp ce toate celelalte trei fete laterale, erau albe. 
In plus, capacele negre pareau a avea trasate pe ele, prin acele linii albe, fragmente de stea. Dintr-o stea cu cinci colturi, mai exact. Ambele parti contineau cate un fragment de stea! 
Ba, mai mult decat atat, chiar piatra insasi, in intregul ei, parea un fragment dintr-o stea cu cinci colturi, un varf dintr-o astfel de stea, un ciob. 
Chiar am desenat, peste poze, liniile directoare care intregesc stelele din care piatra a retinut in desenele ei doar fragmente. 
Mi s-a parut foarte interesanta aceasta piatra! .













05.09.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)