miercuri, 1 septembrie 2021

Al Evei destin

 


Te rog, spune-mi, Tată din Ceruri, ce taine ai vrut să dezlegi
Prin mine-ntrupat, ca femeie? Ce oare ai vrut să-nţelegi?
Prin sufletul meu, o scânteie, de ce-ai mai venit pe pământ?
Ce vrei să trăiesc pentru Tine, ce vrei să rostesc prin Cuvânt?

Venit-ai aici o secundă să simţi şi prin mine cum eşti?
Să vezi şi prin ochii mei lumea în care de sus Te-oglindeşti?
Să scrii poezii de iubire? Să arzi de dorinţă şi dor?
Să-ţi vezi şi lumina şi umbra când stau în genunchi sau când zbor?

Mi-ai dat aripi albe din stele, mi-ai pus cerul tot în priviri,
Hotarele inimii mele îţi sunt ale Tale zidiri,
Prin zâmbetul meu de fecioară deschis-ai cărare de Om,
Prin buzele mele muşcat-ai din fructul acela din Pom.

Te rog, dragă Tată, răspunde-mi din Cerul Tău mare şi sfânt:
Prin mine-ntrupat, ca femeie, ce-ai vrut să-mplineşti pe pământ?
-         “Al Evei destin, şi prin tine, venit-am aici să-l trăiesc
Să-i spun lui Adam, înc-o data, că n-am încetat să-l iubesc!”

Autor: Liliana Pascanu
Am compus acest poem in 14.06.2013 si il puteti regasi postat pe acest blog aici https://oglinzilesufletului.blogspot.com/2013/06/al-evei-destin.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)