luni, 19 septembrie 2022

Culorile toamnei in bucatarie



Noi? Ne laudam doar cu ciorbele de toamna. :)

EU ma laud doar cu ciorba de toamna! Restul nu conteaza, ciorba este centrul universului! 

In fiecare zi daca as face cate un fel de ciorba, tot as face poze si m-as lauda cu ele. Zilnic!

Atat de mult imi plac culorile, texturile, formele si aromele legumelor tocate, pregatite sa ajunga in ciorba, incat asta depaseste, cred, pana si placerea aia a mea de amandine, daca va mai amintiti de ea. 

Intrebati-ma ce-mi place cel mai mult si mai mult sa gatesc si deja stiti raspunsul. Adica, pe bune, ce fructe de mare, ce caviar, ce creme brulle sau alte mancaruri cu denumiri fandosite?! 

Pardon. Ma scuzati. Dar, in cazul meu, altul este raspunsul! O ciorbita proaspata, fierbinte, de legume cu ciuperci si quinoa, de exemplu! Asta da! Asta viata!

Poate fi orice altceva in plus, nu conteaza. Ciorba este vedeta principala! Ciorba primeste toate aplauzele! Ciorba ia premiul! :)

In mod evident, subiectul asta este unul teribil de profund filozofic, cu impact major, dar ocult, accesibil doar celor initiati, celor care au in destinul lor inscrisa calea evolutiei sufletului, asta este clar! :) 

In nici un caz nu este un subiect banal, simplu si fara importanta. ;-)

Cine este chemat sa intre in "meandrele concrete" ale acestor sensuri oculte, va intelege, cine nu, nu. Si, mai mult decat atat, stim foarte bine ca "multi sunt chemati, dar putini sunt alesi". :)))

A gati o reteta de ciorba presupune sa fi atins deja un nivel de evolutie elevat si sa se fi produs deja transformarile evolutive interioare necesare manifestarii deprinderilor specifice. :)) 

Si, numai pentru sceptici, am selectat doar cateva titluri de insemnari de pe acest blog, in care am vorbit elocvent si am fotografiat demonstrativ cateva incursiuni in arta aceasta oculta, dar deosebit de inaltatoare, respectiv, ciorba mea "istorica"! :)))

Prima ciorba din sezonul toamna-iarna 2022. Si nu doar atat....

Cand toc legumele, intru in Nirvana!

O Jamiluta si ciorba ei "istorica"

Ciorba de toamna

Gutui cu pilaf? Sau pilaf cu gutui? Acestea sunt intrebarile.

O fugă în „piață”

Obsesia păpădiilor

Musafir de septembrie (1)

Sondajul meu de opinie

Iarna imi place cel mai mult sa gatesc!

Marul surpriza



































19.09.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)