marți, 6 septembrie 2022

Dulceata din fructe de soc (3)

 

In sfarsit, am terminat dulceata! 

A iesit fix asa cum v-am spus, adica NE-MAI-PO-ME-NI-TA!

Se apropie, la gust si arome, cu dulceata de afine, deci va puteti da seama, o minunatie.

Pentru ca fructele de soc au avut foarte multa apa in ele si, dupa ce am pus zaharul, a iesit foarte mult sirop, am avut doua alternative: fie sa mai scot din siropul ala si sa-l bem diluat cu apa si lamaie, ca pe suc; fie sa-l las si sa fac dulceata mai subtire, adica o dulceata mai siropoasa. :)))

Am ales a doua varianta. Pana la urma tot aia e. Oricum, o mancam. 

Nu mai explic tot procesul din aceasta ultima etapa, caci se subintelege din poze: fiert sirop fara fructe, apoi adaugat fructele, apoi inca un clocot impreuna si pus in borcane.  

Mi-au iesit 10 borcane mari si sunt super-multumita!

Cum ar spune Pescarul din calendarul nostru, "navodul lunii septembrie s-a umplut!"
























































06.09.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)