marți, 12 aprilie 2022

Ema, ca un ghiocel

 


- Sunt frumoasa, mami?

- Da, Ema, esti foarte frumoasa! Ca un ghiocel de frumoasa!

- Serios? Dar ghioceii n-au parfum, mami! Crinii imi plac mie mai mult, ca si tie, pentru ca sunt superbi si au un parfum divin! Oare nu sunt frumoasa ca un crin?

- Bubu, esti cea mai frumoasa! Mai frumoasa decat toti crinii din lume! Nu mai este nimeni ca tine!

- Uita-te cu atentie si spune-mi cum imi sta mai bine: cu ochii mari deschisi, privind cu candoare si inocenta? Sau cu ochii usor inchisi, cu nasul pe sus, increzuta, aroganta, ca o diva? Cum imi sta mai bine, mami?

- Tie iti sta bine oricum, Ema! Toata lumea stie ca tu te joci si ca tie orice rol iti vine bine, ca manusa! Oricat de increzuta ai vrea sa pari, tot dragalasa esti. Oricat de inocenta ai vrea sa fii perceputa, toata lumea stie cat de isteata esti si cat de bine intelegi tu toate subtilitatile acestei lumi. Orice rol ai juca, toata lumea stie ca tu... joci un rol. Dar tu esti tu, orice rol ai juca si oricum l-ai interpreta, Bubulina.

- Bine, mami, am inteles. Deci, toata lumea se distreaza, da? 

- Asa ar fi de dorit. Sper ca da, Ema. 

- Si daca totusi mai sunt cate unii care privesc jocul meu si nu se distreaza....?

- Bubu, crede-ma, ar fi trist daca ar mai fi "cate unii" care sa priveasca un joc de-al tau si sa nu se distreze. Si nu pentru tine, ci pentru acei "cate unii"... Oare cine nu se bucura cand vede inflorit un ghiocel atat de frumos si de curajos, la inceput de primavara, cand inca nici zapada nu s-a topit? Cine?

- Bine, m-ai convins, mami. Toata lumea se distreaza. Si imi place si rolul de Ghiocel Alb ca Zapada. Dar acum vreau mai mult! Vreau rolul de printesa! Deci, scuza-ma, te rog, trebuie sa ma pregatesc pentru urmatorul rol.

- Ce rol, Ema?

- Printesa Alba ca Zapada, bineinteles! Rolul principal, mami! In acest mijloc de aprilie este inca in voga! Spre vara voi aborda, probabil, si rolul de "Crinul Alb ca Zapada". :)))

- Ema, ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa primesti! Viseaza mai bine la un rol de....... de.......... in fine... vezi tu.... doar ai grija sa fie un rol estival....... doar atat iti zic! Estival. :))))
















Si, chiar daca afara este intarziata inflorirea florilor de primavara din cauza unei replici intarziate a iernii, in casa florile infloresc fara probleme. 

Am inceput sa ne pregatim chiar si recuzita de vara, pentru urmatoarele episoade din serialul "Alba ca Zapada si cei 7.... licurici"! 
N-am gasit alta rima.

PS. Mai sunt si alte flori care infloresc in balcon, dar despre ele intr-un alt episod. :)













12.04.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)