joi, 14 aprilie 2022

Albastru de Predeal - insorit, primavaratic!

 

Ce zi minunata!!! 

Vibratii foarte inalte, energii extraordinare, soare, soare, soare!!!! mult soare!!!..... munti frumosi in departare, crestele Bucegilor decorate frumos cu zapada, stralucind in zare.... 

.....padurea de brazi de jur imprejur, imbracand toate culmile montane care inconjoara Predealul......  doamne, nici nu-mi vine sa cred acum!... am vazut o poza a Predealului vazuta de sus, probabil dintr-o drona, si am ramas fara grai cand mi-am dat seama cata padure este peste tot si ca statiunea este doar un mic petic de oras montan in mijlocul acestei uimitoare paduri!!!... precum ar fi doar o micuta bordura dintr-un larg bulevard sau dintr-o autostrada..... precum ar fi o frunzulita dintr-un copac enorm, batran, de sute de ani.... atat de multa padure!!!!!... practic, traim in mijlocul padurii!!!...




.....asadar.... albastru senin, cald, primele frunzulite prin pomi, floarea Pastelui peste tot, fluturi.... da!!! fluturi galbeni!!!.... cantec de pasari peste tot in jur.... abia astept sa se intoarca si randunelele noastre la cuiburile pe care le au deasupra ferestrei bucatariei noastre!....

... aer, ozon, oxigen, prana, lumina!!!!... 

.....un tren mov, plin cu inimi si cu mesajul "tot ce iubesti intr-un singur loc".... 

...covrigii de aur... :))))).... selfie-uri..... muuulte selfie-uri!!! :))))...... 

......si noi doi, tanandu-ne de mana, plimbandu-ne prin mijlocul acestei frumoase primaveri montane, sub acest albastru incredibil de Predeal, curat, frumos, stralucitor, luminos, vibrant!!!!

Frumusete!!! Bucurie!!!   :) 

PS 1. Pentru cine nu stie inca, Predealul este orasul-statiune situat la cea mai inalta altitudine din Romania, la 1100 m. 

Cu atat de multa padure in jur si fara circulatia rutiera si poluarea specifice unui oras obisnuit, nici nu-i de mirare ca albastrul cerului este cel mai frumos, cel mai curat si cel mai intens albastru din cate am vazut eu pana acum la noi in tara! 

Albastru de Voronet este un brand. Albastru de Predeal, alt brand.

PS 2. Intentionasem sa nu mai scriu nici un text, doar sa incarc pozele si sa va las sa le savurati. Apoi mi-am zis sa va las macar o propozitie, sa se simta cat entuziasm am simtit azi, intr-o asemenea zi minunata. Si priviti ce text lung a iesit! :)))) 

Ce sa fac daca sunt nascuta in zodia Gemeni, zodia comunicarii, si am maxim de deschisa si de activa cea de-a sasea chakra, chakra gatului, Vishuddha (prima chakra care face trecerea si legatura la/cu  dimensiunile spirituale)? :))))))








































































































14.04.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)