luni, 6 aprilie 2020

Evoluăm sau nu? Cu ego sau nu?

 



Se presupune că, atunci când ai ajuns la un anumit nivel mai înalt de înțelegere și de elevare spirituală și vibrațională, nu mai privești critic pe nimeni, nu mai judeci și nu mai încerci să influențezi sau să manipulezi pe nimeni.

Acum mă întreb: dacă eu încă mai critic, judec și încerc să influențez sau să manipulez pe cineva (oricât de subtil și de diafan aș face-o) în loc să stau liniștită și în pace, în poziție de observator, ce înseamnă? Că n-am ajuns la nivelul presupus mai sus? Sau poate doar înseamnă că... n-am ajuns la nivelul presupus mai sus, desigur. Cred că, în acest caz, ego-ul meu spiritual vorbește doar despre sine însuși când crede că vorbește despre altcineva. Ca în oglindă. Batem șaua să priceapă calul. Egoul, adică.

Din Grădina lui Dumnezeu: 06.04.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)