joi, 21 septembrie 2023

3. Tartaria - Una din obsesiile mele secrete: Scara catre Cer

 

O serie noua :) :

Acum, gata, nu mai e secreta. :)

Ce poate fi mai inaltator si hipnotic totodata, prin sensul ei ocult si prin perfectiunea formei, decat decat Scara in Spirala catre Cer?

Las aici doar cateva mostre ca dovada a acestei obsesii. :)

O arta in fata careia raman de fiecare data siderata de admiratie.

Mi-am promis odata, candva, ca, daca va fi sa ne decidem sa ne mai mutam vreodata in alta locuinta - dupa multele mutari pe care le-am facut in aceasta viata suntem suprasaturati, dar, totusi, daca, prin absurd, va fi sa vrem sa ne mai mutam vreodata.... :))) -  doar intr-un castel din povesti care sa fie decorat din plin cu nenumarate astfel de scari somptuoase as mai putea fi convinsa sa ma mut. :))))

Adica, mi-ar placea doar ca sa le am si sa le pot admira zilnic, nu sa le folosesc pentru a ajunge in turnuletele noastre cochete ale castelului. :)))

Le-as privi zilnic ca pe niste opere de arta extravaganta, le-as admira tot asa cum marii colectionari de arta isi admira tablourile de milioane de euro achizitionate in secret la licitatii exclusiviste, prin intermediari discreti, tablouri pe care le tin insa inchise in buncare subterane, bine protejate cu sisteme antiefractie, super-mega-sofisticate si antiatomice, desigur. :))

Si as urca in multele noastre turnulete cu creneluri la terase doar cu liftul. Evident ca am avea lift la castelul nostru, voi ce credeati?! :)

Sau... sa vedem... poate optam pentru un sistem de teleportare full-option. :))

In fine, si, ca sa stiti, mai am astfel de obsesii. Poate mai revin si cu alte exemplificari. 

Asadar, sa ne incantam acum ochii cu frumusete elevata, care ne inalta sufletele la Cer! Caci trupurile ni le inalta lifturile, da? am stabilit asta deja. Ma rog, poate si capsulele de teleportare. :))

Si nu ma mai tineti de vorba, hai sa ne delectam cu frumusetea asta inegalabila! :)


























































































































































































































































02.08.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)