joi, 14 martie 2024

Alb-de-Zapada asortat cu Roz-Barbie


Actualizare in 20.03.2024, de Ziua Internationala a Fericirii, la noi ninge iar!!! "Impodobeste, mama, bradul!" Noi de pregatim pentru Craciun, nu pentru Paste. Text si poze noi la final. :))

Daca nu am mai fi avut la fereastra lalelele roz, cele batute, ca niste bujori, primite de 8 martie de la Adrian, ati fi putut crede ca sunt poze din decembrie, ianuarie sau februarie. 

Dar nu! Sunt fix de ieri, 13 martie! 

13 martie, o zi profetica, o zi cu semn de mare purificare, o zi cu cea mai neasteptata ninsoare. Pam, pam!

A inceput sa ninga de cu seara, din 12 martie si nici nu credeam ca se va depune. Doar ca temperaturile pe timpul noptii au scazut atat de mult, pana spre -3 grade, incat zapada nu doar ca s-a depus, ci s-a si mentinut pana a doua zi, pe 13, cand, pe la ora 11 cand m-am trezit si eu sa fac pozele, ea era inca prezenta peste tot. 

Am fotografiat de la geam minunea de parca am fi vazut cine stie ce extraterestri aterizand cu OZN-urile fix in fata blocului nostru. :)))


























Azi dimineata, 14 martie, deci a doua zi dupa ninsoarea de ieri, zapada inca se mai vedea asezata peste gazonul din parc, ca o paturica alba, prin care se iteau firele proaspete de iarba, care au fost si ele luate prin surprindere de aceasta ninsoare neasteptata.

Azi n-a mai nins, dar a plouat. Ceea ce era de asteptat, caci temperaturile pozitive nu puteau sustine zapada asta neprevazuta in programul lunii martie. Noi asteptam primavara, nu iarna! 

Asadar, chiar de ieri, odata cu acest 13 de poveste pentru noi, am profitat un pic de schimbarea din program si, daca tot a venit ninsoarea cu purificarea, ne-am apucat si noi de curatenia generala de primavara. Dupa care am aplicat si un program nou de purificare a energiilor. Ca sa fie bine, sa nu fie rau. :))) 

Pai, doar nu era sa trecem de ziua de 13 si sa nu facem nimic, nimic! :))

Am inceput mai intai cu tehnicile cele grele - tip hardcore-moldovenesc, parca asa era in clipul acela, nu? - dai cu aspiratorul, dai cu carpa de praf, dai cu detergentul, dai cu spalatul si cu scuturatul, dai cu aerisitul..... :)))

Am eliberat toate energiile stagnante ale iernii si le-am imprastiat in inaltul cerului si in adancul padurii de brazi, ca sa se transmute in energii curate, vibrante si benefice, ionizate si oxigenate.

Apoi am trecut la alte tehnici, unele mai avansate, mai ocultate, cele de crestere a vibratiei si de sustinere a acesteia la nivelele maxime, optime - dai cu fumigatie cu santal, dai cu fumigatie cu pamatuf din salvie alba (facute de mine din salvie crescuta de noi in Gradina lui Dumnezeu, din Ardeal, cea in care am locuit aproape 5 ani), apoi dai cu mantre si incantatii, dai cu bolul tibetan si cu clopoteii de vant si, la final, dai si cu simboluri Reiki peste tot, prin toate colturile. Mai bine sa fie in plus decat sa lipseasca. 

Am fi dat si cu aghiazma, daca am fi avut. Dar n-am avut. Am avut in schimb tamaie. Asa ca am dat si cu tamaie! :))

Cireasa de pe tort a fost parfumarea cu uleiuri esentiale. Deci, elevarea energiilor, cresterea vibrationala si sustinerea eterurilor inalte.  Ah! Era sa uit! Sarea pe la colturi! Sarea este Gardianul Divin impotriva Energiilor negative, deci... sarea! :)))

Si inca ceva! Meditatiile noastre in doi sau in grupul nostru de meditatie! Pai, siiigur ca da! Avem si sesiuni de purificare energetica, curatare, incarcare si crestere vibrationala! Pai, cum altfel? Hai, pe tema asta nu glumim. Ok?

Pai, daca e curatenie generala, generala sa fie! Purificare Strong! :)))

Acum, dupa atatea tehnici aplicate temeinic, putem si sa juram ca nu mai avem in casa nici un gargaune! Nici macar o idee de gargaune! Nimic! Toti au fugit mancand pamantul. :)))

Toti intrusii energetici au fost alungati (daca erau, desi nu credem ca erau, ca noi ne purificam casa constant), toate stringurile nebenefice au fost taiate (daca mai erau, desi nici asta nu credem, ca avem grija si le taiem periodic pe toate cele nebenefice, care nu ne mai servesc pentru cel mai inalt bine al nostru), apoi am inchis toate pivnitele, toate usile, toate ferestrele si toate caile de acces din trecut spre prezent, am blocat si sigilat tot ce nu ne mai era benefic, tot ce nu avea deschidere pentru noi si tot ce nu ne mai interesa pe noi sa pastram in campurile noastre pentru viitor. 

Curatenie, frate, nu gluma! Ceea ce va recomandam si voua! Faceti curatenie, taiati stringurile - dati Block, cum se spune, ca-i mai sigur si mai sanatos, ca sa opriti vampirismul si parazitismul energetic, spionajul energetic si intruziunea nedorita. :)))) - puneti protectie si apoi sigilati totul. ;-)

Gata, acum, dupa ce am facut aceasta curatenie fizica generala de primavara si toata aceasta purificare energetica intensa cu ocazia lui 13 martie, zi importanta, cum v-am zis, parca si rozul din jur este si mai roz, un roz mai de Barbie, asa cum imi place mie. :))

Si, daca vorbim la propriu, chiar si rozul nostru din casa noastra e mai roz, mai vibrant, sclipeste mai festiv, si se coloreaza mai interesant in lila sau in mov, odata cu lasarea noptii peste lume. 

Asadar, casa, lumina si energiile sunt curate, purificate si pregatite acum pentru o noua sarbatoare! ;-)

Pozele care urmeaza mai jos sunt cele de azi, 14. 



























Si, pentru ca ideea asta, cu rozul, o am in cap ca o obsesie, de foarte mult timp, am si o colectie de interioare si exterioare Roz-Barbie, perfect sugestiva pentru a ilustra acest subiect. 

Atunci cand vom avea noi si castelul nostru proprietate personala - hahahaha...!! - sper ca nu ati uitat ca am si aceasta obsesie, cea cu castelul, da? - in mod sigur vom avea si cateva saloane decorate in Roz-Barbie, cu baie roz, cu bucatarie roz, cu perdele roz si flori roz la ferestre. 

Deocamdata, avem un perete roz-lila, luminat de instalatia de beculete cu care am decorat geamul de la bucatarie de Revelion si care acolo a ramas. Perfect potrivit pentru atmosfera de discoteca in care eu imi fac sportul aerobic zilnic. :)))

Si mai avem florile roz de la fereastra. Eu sunt foarte multumita si cu atat! :)

Nu degeaba este Rozul culoarea Fericirii!! Cand vom avea castelul nostru roz, decorat in roz, vom arbora un steag roz in varful celui mai inalt turnulet al lui! 

Da, vom avea propriul nostru steag, iar acela va fi roz. Cred ca nici nu exista si nici nu a existat vreodata un steag roz pe acest pamant. Dar va fi! Al nostru! Hmmmm.... deja trebuie sa ne ocupam de design. Sa-i gandim o stema, un blazon, ceva! Aaaa, o punem pe Ema Boema von Bubulina Haute Couture ca stema/blazon! :))))

Cand a auzit Ema ce vrem sa facem, a zis sa ne luam gandul! Ca, daca vom avea vreodata castelul nostru alb-roz, proprietate personala, atunci va fi clar ca acela va fi, de fapt, castelul ei, nu al nostru. Ca ea este Principessa, nu altcineva! Poftim! :))))

Vedeti? Asta inseamna sa fii roz! La vie en rose! :))))













Actualizare: azi, 20.03.2024, de Ziua Internationala a Fericirii, la noi ninge iar!!! "Impodobeste, mama, bradul!" Ca noi de pregatim pentru Craciun, nu pentru Paste. :))) Text si poze noi la final. :))

Ei, spuneti si voi! Iata un soi de sincronicitate perfecta. Ce am scris eu mai sus, in 14 martie? Ca nu degeaba este Rozul culoarea Fericirii!! Si, va jur! nici n-am stiut ca urmeaza Ziua Internationala a Fericirii! Jur! :))))

Ei bine, daca tot a fost azi, 20 martie, deodata, si Echinoctiul de primavara si Ziua Internationala a Fericirii, noi am primit un nou motiv de bucurie, adica de fericire, cum ar veni: ningeeeee!!!! :)

Este frig de vreo doua zile, intradevar, cu temperaturi negative chiar si ziua, dar, nah, ne gandeam ca ne pregatim si noi de primavara, de Paste, cu floricele pe campii si pe munti, asa cum spune cantecelul. 

Noi, in schimb, pare-se, o sa impodobim din nou bradutul de Craciun, daca ninsoarea asta nu se da plecata de la munte. Bine, noi aici am mai avut ninsori si in aprilie si chiar in mai, dar, orisicat.... :)))

Ieri am avut o zi superba, cu soare si norisori calatori, iar seara ne-a surprins cu un apus impresionant, colorat si total neobisnuit pentru zona asta montana. Rareori avem asa apusuri colorate. L-am fotografiat la greu si pun  pozele mai jos.

Chiar si ziua de azi a fost la fel de frumoasa, cu soare si norisori albi si pufori, trecatori, si, chiar daca a fost friguroasa, nu ne mai asteptam sa ninga din nou. Dar, asta e, asa-i la munte, la peste 1100 m altitudine. 

Asadar, ninsoarea asta se asorteaza perfect cu ghirlanda de beculete colorate de Craciun pe care inca o avem in jurul ferestrei de la bucatarie. Deci, cum s-ar spune, daca vine Craciunul, noi suntem pregatiti. :))))













































































































































































14.03.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)