joi, 21 martie 2024

A venit Craciunul de Martie. Impodobeste, mama, bradul!

 

Actualizare in 22.03.2024: poze noi la final

Ieri. 20.03.2024. Echinoctiul de Primavara. 
Azi, 21.03.2024, Craciunul.
Ce mai e timpul asta? Nimic. Irelevant! :)))

Aseara, cand s-a pus iar pe nins, am crezut ca e iar in loc de ploaie. Ca data trecuta, pe 13 martie si pe 15 martie. Asa ca am facut cateva poze si cateva filmulete si am completat insemnarea anterioara cu ele. 

Mi-am zis sa consemnez si ninsoarea aia, ca merita. Adica, daca tot a nins frumos de Ziua Fericirii si, in plus, si in zi de echinoctiu, merita consemnat fenomenul, chiar daca era efemer, caci ar fi fost pacat sa se piarda in meandrele amintirilor inca o ninsoare in martie. Si nici n-am vrut sa fac o postare noua pentru ceea ce credeam a fi doar o pudra alba de zapada, care urma sa se topeasca peste noapte. :)))

Surpriza adevarata a fost cand ne-am trezit azi! Alb, alb, alb peste tot! Pomii, brazii, padurea, muntii, orasul, tot, tot, tot! 

Si nu era doar asa, o foita subtire si alba, ci atat de multa zapada incat crengile lungi ale brazilor stateau incovoiate sub greutatea zapezii ninsa peste noapte. Incredibil! In martie! 21 martie, mai exact!

Pozele vorbesc singure. Am facut mai multe poze de la fereastra inainte de a iesi afara, la plimbare, dar si dupa aceea, caci decorul parea mereu si mereu altul. Soarele aparea si disparea, norii se inghesuiau sau se rarefiau, albastrul cerului aparea sau disparea dupa cortina de nori, ce sa zic, a fost un adevarat spectacol de lumina si zapada. 

Spre dupa amiza, insa, zapada de pe crengile pomilor se cam scuturase, dar frumusetea de Craciun a decorului a adus foarte multa bucurie sufletelor de copii care nu se satura niciodata de asemenea "jucarii". 

Poze de afara n-am, dar nici nu-i nevoie. :)
Nici brad de Craciun nu avem, dar nici de brad nu avem nevoie. :))
In schimb, avem ghirlanda de luminite de Craciun. Se pune? Da! - mi se sopteste in casca - se pune! :)))































































Actualizare in 22.03.2024:

Craciunul? Care Craciun? Cine a vorbit ieri de Craciun? 
Pana maine vine vara, mergem la plaja! :))))
Asa a fost azi aici, dupa "Craciunul" de ieri. :))))
Primele poze sunt de dimineata, de la ora cafelei, apoi din timpul plimbarii, iar ultimele sunt de dupa amiaza. 















































21.03.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)