duminică, 17 septembrie 2023

Macese de munte - recolta lui 2023

 

Actualizare in 29.11.2023: poze si text nou la final

Le-am cules de vreo saptamana, mai exact din marti 12 septembrie, dar abia acum m-am dedicat postarii lor pe blog. 

Anul acesta s-au copt mult mai devreme fata de anul trecut (cand au fost bune de cules abia pe 27 septembrie, vedeti in arhiva).

Nu mai fac dulceata de macese, desi cea de anul trecut a iesit nemaipomenit de buna. Dar este foarte migaloasa de facut si nu prea mai am rabdare. Asa ca le-am pus la uscat, pentru ceaiuri. 

De marti pana azi deja s-au inrosit foarte bine pe tavi, dar nu le-am mai fotografiat inca o data. 

Oricum, primele culori ale toamnei montane au inceput sa ne intre in casa. :)












































Actualizare in 29.11.2023:

Dupa 2 luni, sunt gata uscate. Am umplut patru sticle si, impreuna cu cele doua sticle cu macese uscate ramase de anul trecut, intru in iarna cu sase sticle si un borcanel, pline. 
Le voi consuma in ceaiuri in ordinea vechimii lor, respectiv, mai intai cele de anul trecut, pana le termin, apoi cele de anul acesta.



















17.09.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)