sâmbătă, 26 martie 2022

Rolul de Printesa a fost distribuit!

 


Nici nu va puteti imagina bucuria Emei ca a primit rolul de Printesa inapoi!!!

Desigur, ca ea la primit! Voi ce credeati, ca va fi distribuit altcuiva? Ha! S-a ambitionat maxim si, dupa ce a tinut mititica o dieta de frumusete drastica si, in plus, a facut si sportul de frumusete, in duet cu mine, a decis ca este timpul sa renunte la rolul lui Zreanta cel flocos si fioros. 

Gata! A venit primavara, iar ea a zis ca nu mai vrea sa joace rolul under-cover. Vrea sa se afirme in mod ostentativ pe scena, in toata gloria si maretia ei, ca atat de frumoasa, de supla si de cocheta parca n-a mai fost niciodata ca acum! Si, mai ales, atat de plina de talente in mod sigur ca n-a mai fost niciodata!

Mai intai, o sa va arat cateva momente din bucuria ei nestavilita dupa ce a aflat ca rolul este al ei. In aceste momente explozive, a uitat ca Printesele, fiind de os domnesc, si avand sange albastru, nu trebuie sa fie atat de expansive, ci un pic mai retinute, mai nobile, mai increzute chiar. 

Dar, dupa ce si-a dat seama ca ar fi bine sa arboreze in fata fanilor ei o atitudine princiara, plina de noblete si un pic aroganta, ca sa dea bine in poze, s-a linistit, si-a inaltat nasul in vant si mi-a cerut sfatul pentru tinutele ei de primavara pe care ar fi cel mai indicat sa le adopte la primele ei baluri de prin Predeal. Deja e cu gandul la culoarea primei esarfe cu care va iesi in lume maine! 

Doamne, este atat de nerabdatoare sa-l intalneasca din nou pe Harap Alb si sa-i arate noua ei garderoba! Mai ales acum, cand a renuntat la rolul si costumul lui Zdreanta si i-a fost redistribuit personajul in care se simte ea cel mai in pielea ei, cel de Printesa.





























Acum, ca toata lumea s-a linistit si nu mai exista dubii in privinta atribuirii rolului principal Bubulinei, pentru noua stagiune de primavara-vara, vreau sa va arat cateva imagini din spatele cortinei, din culise cumarveni. 

Mai intai sa va arat cum a probat ea noul ei costum alb, impecabil, al Albei-ca zapada. 

I s-a spus ca, daca a tinut dieta in mod corespunzator si daca a facut sport asa cum i s-au dat indicatii, costumul ii va veni ca turnat. Daca nu, nu. A avut ceva emotii, Bubulina, sa stiti! 

Si eu am avut emotii pentru ea. Dar mai ales pentru mine. Caci, daca nu i-ar fi venit rochia Albei-ca-zapada ca turnata, eu mi-ar fi pierdut postul de coafeza a Majestatii Sale. Cum adica ce legatura are coafatul cu rochia?! Are. Si inca ce are! 

Vai de mine, nici nu stiti cat m-am chinuit sa-i ajustez cusaturile, sa-i potrivesc tivurile de la labute, sa-i netezesc carliontii de la volanase, si sa-i cambrez bine de tot talia, ca s-o cuprinda cat mai elegant si fara cute! Nici nu banuiti!

Iar sefa mea este atat de pretentioasa! Si atat de dificila! Nici o clipa nu mi-a stat locului in fotoliul princiar de probat rochii albe! 

Iar eu, cu foarfeca in mana, m-am tot invartit in jurul ei, sa-i tai corsajul cat mai corect, sa-i ajustez croiul pe linia decolteului ei, si sa-i scot in evidenta formele, atat cat sa-i stea ei bine, nici mai mult, nici mai putin. 

Din cand in cand, se uita in oglinda, se admira si strangea multumita din ochi. Deci, zic eu, am facut totusi o treaba buna! Rochia Albei-ca-Zapada ii vine perfect! Este acum pregatita pana in cele mai mici detalii pentru prima reprezentatie la scena deschisa. 

Premiera va avea loc chiar in seara aceasta! Avem asa niste emotii!!! 

Cu siguranta, toti spectatorii vor fi cu ochii numai dupa Ema! Chiar si niste ursi si-au anuntat participarea! Au iesit din hibernare la timp, special pentru a o admira pe Bubu in noua ei rochie, in noul ei rol, cu noua ei atitudine de Diva de Predeal! Nu mai zic de toti dulaii aceia uriasi, toti lorzi, marchizi si alte titluri nobiliare! 

Evident, Colonelul cel Batran si Viteazul cel Mare vor fi prezenti in primele randuri, cu capitanii lor alaturi. Nici nu stim cum o sa facem fata cu protectia Bubulinei in fata unei astfel de audiente. Nu ne temem, dar, orisicat.


































In fine, dupa ce a probat rochia Albei-ca-Zapada, pentru piesa cea noua, de la atatea emotii cate avea, bietei de ea i s-a facut foame....

- Bubu, mananca mai putin.... sa nu suparam cantarul... sa nu se strice, stii tu... abia ai ajuns la dimensiunile necesare...

- Stiu, mami, dar nu mai pot de emotie! Atat de nerabdatoare sunt sa ies afara, imbracata in noua mea rochie, incat nici nu stiu ce sa fac mai intai. Asa ca m-am gandit sa mananc un pic, sa-mi treaca....

- Emai, ai premiera in seara asta..... lasa boabele.....

- Inca una.... atat.... uite, asta si inca una..... ah, ce bune sunt boabele astea, mami! Dupa dieta asta de frumusete, atat de lunga, si dupa sportul asta de frumusete, atat de.... zilnic, cred ca pot si eu sa ma rasfat cu doua boabe in plus. Si voi v-ati rasfatat azi cu covrigi de la Covrigul de Aur, dupa nici nu stiu cate luni de pauza. Deci, merit si eu o mica exceptie! Un mic premiu. Ca sa nu mi se faca rau de la toate aplauzele pe care le voi primi!!









26.03.2022



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)