luni, 14 februarie 2022

De Valentine’s Day - Ursuleti din toate tarile, iubiti-va!

 


Edit later - 15.02.2022 (poze suplimentare la final)

Pentru foarte multi, astazi a fost o mare sarbatoare: Valentine's Day.

Si pentru noi, desigur! 

Pentru altii, insa, a fost doar... luni. :)

Noi, bineinteles, am sarbatorit azi, iar acum am venit si pe blog, ca sa marchez si aici acest minunat moment, si sa va uram tuturor numai cele bune! Ca sa nu reinventez roata, voi repeta acum ce scriam in februarie 2019 in legatura cu acest subiect, caci am ramas perfect de acord cu mine insami. :) Si ziceam eu asa, atunci:

"Iubiti-va mult si bucurati-va de orice ocazie care aduce un strop de magie, de sarbatoare si de farmec aparte iubirii dintre voi!

Iubirea are nevoie si de momente speciale, nu doar de "la fel in fiecare zi". 

Iubirea are nevoie de zile special dedicate ei, de atmosfera aceea inedita, de sarbatoare. 

Cine iubeste, stie. Cine iubeste se bucura, se alinta si se rasfata intr-un fel diferit, complice, in timpul acestui Valentine's Day. 

Cine iubeste, da, nu are nevoie de o zi speciala pentru a-si dovedi iubirea, insa se foloseste de aceasta pentru a iesi din filmul obisnuit, rutinier al vietii si pentru a creea o altfel de poveste, una magica, pentru o zi." 

Pozele care urmeaza, cu Ursuletii nostri indragostiti, sunt de la Valentine's Day-ul nostru de asta vara. In curand il vom bifa si pe cel de primavara, numit si Dragobete. Ma rog, pentru altii va fi doar o zi de joi, obisnuita. :)))










Deci, da, noi suntem ca toti decadentii aceia occidentali care sarbatoresc iubirica si de Valentine's Day, nu numai lunea.

Inainte de a va arata cateva cadre ale rasfatului nostru de azi (de data aceasta, doar o foarte mica frantura din frumusetea „dulce” a acestei zile, prietenii stiu de ce... ), ii rugam sa foloseasca telecomanda din dotare si sa schimbe canalul toti telespectatorii care considera Valentine's Day (in continuare o voi cita pe Camelia Radulian) „o sărbătoare chicioasă, importată de la americani, comercială, gălăgioasă, dulce, lacrimogenă, plușată, roșie, mărgelată, paietată, dantelată, coafată, naivă și penibilă, menită să stoarcă lacrimi de emoție fetelor de liceu cu profil agricol și să strice fardul disperat al doamnelor trecute de 40. Să ușureze tuturor portofelele și să umple paturile cu pufoșenii stridente, pe care nu mai ai pe unde să le dosești după o săptămână de oftaturi și lăcrimări emoționat-suave".

Restul citatului, de o savoare si o ironie fina si inteligenta, il gasiti pe pagina autoarei - si chiar va rog sa-l cititi! Dar, atentie, indrum spre citire doar pe cei care adora aceasta sarbatoare decadenta a occidentalilor, precum o adoram noi. Ceilalti o sa va enervati si ar fi pacat tocmai azi sa se intample asta!

Reiterand ideea ca noi doi, eu si Adrian, suntem totalmente incantati de aceasta sarbatoare comerciala, "penibila, naiva si chicioasa", am sarbatorit-o si azi, ca in fiecare an, cu bucurie, cu fast si, in cel mai decadent mod cu putinta, cu....... amandine!

Dupa cum puteti constata si singuri, au trecut 5 luni de la ultima amandina, cea din octombrie 2021. 

Dar - sa vedeti minune! - chiar si aceea a fost o ultima amandina, dupa o alta pauza, tot de cinci luni (vedeti aici: Prima amandina dupa 5 luni). 


Interesanta coincidenta, nu-i asa?! Trag concluzia ca astrele se aliniaza doar o data la fiecare cinci luni pentru.... ;-)

Oricum, pot sa spun ca, intre timp, aproape m-am vindecat de amandine!

Din fericire, nu avem Lid’l in Predeal, caci numai acolo se gasesc cele mai imposibile ispite, amandinele fermecate, singurele care au reteta perfecta pentru gustul meu, singurele care mi-au placut intotdeauna, fara nici o rezerva! 

In aceste conditii, cred ca as putea sa va asigur inca de pe acum ca, la urmatorul Valentine’s Day, nu ma veti mai auzi vorbind despre amandine. 

Cu atat mai mult cu cat.... dar despre asta vom vorbi mai multe zilele viitoare, caci exista un motiv nou, la propriu, pentru a ma impulsiona sa renunt definitiv la....... stiti voi.  









Edit later - 15.02.2022

Azi, a doua zi dupa Valentine's Day, pe care noi o sarbatorim ca-n basmele romanesti, trei zile inainte si trei zile dupa,  am avut o zi insorita, tocmai potrivita pentru poze. 

Asa ca am facut cateva fotografii si cu Ursuletii nostri indragostiti la moment, adica azi, in plina iarna, cu zapada, munti, partie de schi si brazi pe fundal. 

Apoi am iesit si la plimbare, unde mi-am luat si telefonul, tot pentru poze, desigur (spre deosebire de zilele trecute, cand nu mi l-am mai luat).

Atentie: In ultima poza nu este Mos Craciun! 
Repet: Nu este Mos Craciun! Nu va lasati pacaliti! 
Este Sf. Valentin, cel care aduce daruri de Valentines's Day! :))))












































:)))


14.02.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)