sâmbătă, 26 februarie 2022

Ochiul lui Horus vede.... oare ce vede el, Ochiul lui Horus?

 


Povestea asta, cu Ochiul lui Horus, a inceput in urma cu patru zile, chiar de palindromul secolului, 22022022.

Cumparase Adrian niste portocale cat casa de mari. Cu cele patru portocale a umplut o sacosa. Uriase, ce mai!

Cand sa ma apuc sa le curat frumos, cu cojile taiate felii, ca sa le pot folosi la ultima tura de dulceata din melcisori, am descoperit Ochiul. 

"Sufletel, am gasit Ochiul lui Horus!!!" ii strig din bucatarie lui Adrian. "Da, am vazut si eu unul....." imi raspunde el. Si chiar asa era, mai era unul, pe care l-am gasit un pic mai tarziu, ramasese lipit pe altceva.

Am luat cei doi ochi si i-am lipit de o alta eticheta, una pe care am gasit-o intr-o carte pe care o citesc acum si care spune ca ar cam fi inceput din nou "Sezonul de citit". 

Vedeti? Nu degeaba au aparut ei, Ochii lui Horus, in peisaj, tocmai acum! 

Au vazut o carte buna si s-au pus pe citit. :) 

Dar, intre timp, nici de portocale n-am uitat. 

Nici eu si nici Ochii lui Horus, care doreau sa vada terminata  dulceata aia din melcisori din coji de portocale. 

Ultima tura, am zis!
















Dupa ce cojile de portocale au stat doua zile in apa rece, sa iasa amareala din ele, ieri m-am apucat de facut melcisorii.

Am facut mai intai cafelele de dupa masa de pranz, apoi am luat un ac cu ata si mi-am pregatit spiritul pentru treaba migaloasa pe care care urma s-o fac. 

Caci, de-aia zic, este ultima tura! 






Si, cum imi faceam eu, asa, curaj sa ma apuc de insirat melcisori pe ata, am mai facut cateva fotografii, ca sa am cu ce ma lauda pe blog. Hihihi.... 

Si.... pe ce credeti ca mi se opresc ochii? Ochii lui Horus ce au mai vazut ei oare? 

Am uitat sa va spun ce mare pasiune am facut eu in ultimul timp! 

Mi-am amintit ieri de asta, dupa ce am facut o rocada a catorva ghivece cu flori prin bucatarie, mutand suculentele de pe dulapul de bucatarie la geam, mai aproape de lumina, iar in locul lor punand iedera aceea de interior, ca nici nu stiu cum se numeste floarea asta. 

Asa mi-am amintit!

Am facut o mare pasiune pentru cutiile metalice de ceai negru TWININGS! Sunt verzi, au capace aurii, iar textul este usor embosat si auriu. Sunt foarte decorative! 

Si se incadreaza perfect in bucataria noastra, pe raftul cu florile, printre celelalte maruntisuri pe care le-am mai pus eu acolo, cum ar fi o multime de pietre frumoase, cristale, borcane patrate umplute cu castane si cu alte pietre frumoase, ghinde, ciulini colorati cu auriu stralucitor, conuri de brad, de pin si... altele. 

Se asorteaza extraordinar de bine aceste cutii metalice cu tot amestecul acela un pic rustic, un pic montan, un pic classy, elitist, cate un pic din toate. E ca un cufar cu comori, tot aranjamentul acela in culori calde, care imblanzesc albul curat si luminos din jur. 

Acum, trebuie sa ma gandesc ce voi face cu atatea cutii metalice de ceai....! 

Am deja trei cutii pe raft, iar a patra este inca in dulap, plina. Caci si Adrian a facut o pasiune pentru acest ceai, asadar va mai cumpara dupa ce se va termina si cel din dulap. 

Sunt atat de dragute, incat pur si simplu nu pot sa le arunc! 


















In cele din urma, m-am apucat de facut si de insirat melcisorii pe ata....

Apoi i-am pus la fiert cu 1 kg de zahar brun, astfel ca am obtinut inca un borcan mare de dulceata si aproape inca 1 litru de sirop, numai bun pentru aromat cafelele mele. 










In incheiere, vreau sa va mai arat ceva. Sa vedeti  cum a fost vremea de ieri din Predeal si cum este azi!

Din plimbarea de ieri am doar trei poze, facute nu pentru decor ci pentru ca am vrut sa am o dovada a pretului benzinei la data de ieri. Vedeti cum e cerul? cat e de albastru, de senin, de insorit?

Ei bine, apoi continuati sa va uitati la urmatoarele poze, care arata  vremea de azi. Vedeti cat de cenusiu e cerul? ce ceata e? ce nor? Daaaar....... vedeti cat de tare NINGEEEEEEEEE.......??????

Daaa!!!! Ninge iar!!!!! Ninge puternic, cu galeata!!!! Incepuse sa ninga usor mai de dimineata, si am iesit repede la plimbare, pentru a ne bucura de ninsoarea asta minunata, si treptat a inceput sa ninga din ce in ce mai tare. 

Dupa ce se goleste si norul acesta de zapada, probabil ca maine, va fi din nou cerul atat de albastru si senin. Tiparul acesta se cam repeta de doua luni incoace. Doua-trei zile ninge, una-doua este senin, si tot asa....!!!

Ochii lui Horus au fost foarte fericiti sa vada din nou o asa ninsoare! 

PS. Am facut o petitie ca sa trimitem si la Bucuresti un nor din asta, incarcat de ninsoare, ca acolo i se cam duce dorul zapezii. Asteptam aprobarea acum. Sper sa nu vina prin aprilie.....















26.02.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)