joi, 17 februarie 2022

(2) Frumusete fara batranete si tinerete fara de sfarsit

 


Inainte de a trece la continuarea povestii, trebuie sa fac ceva important. M-a somat Bubulina sa pun poze si cu istoria ei, nu numai cu a mea. Adica, ce vrea ea sa spuna.... n-a avut dintotdeauna in jur de 4 kg, a avut si 2 kg! Asa sa stiti! :))))

Asa ca am cautat prin arhiva si am luat cateva poze cu inceputurile ei, de pe vremea cand inca nu era la dieta. In decembrie 2015, de exemplu, abia avea patru luni, cand inca nici 2 kg nu avea. Abia ne mutasem in Gradina din Ardeal de vreo luna, nici nu avusese timp sa-si inspecteze toate domeniile peste care devenise proprietara. :)

Oricum, ii respect dorinta si pun poze si cu ea. Caci asa suntem noi fetele, ne place sa ne revedem prin poze, sa ne confirmam noua insine cat de frumoase am fost, suntem si vom fi! :))))) 

2015 decembrie: 










2016 februarie:




- Bun. Acum putem trece mai departe, Bubulina?

- Sa trecem. Tu te-ai cantarit cu OZN-ul cel nou. Acum vreau sa ma cantaresc si eu. 

Si s-a urcat fata noastra pe cantar, dar - sa vedeti minune! - respectivul nici n-a clipit! 

- Mami, ai stricat cantarul! Abia l-ati cumparat si l-ai si stricat! 

- Nu l-am stricat, Bubu, e bun, nu te panica. Esti tu prea mica si nu te simte. 

- Adica, vrei sa spui ca sunt prea subtirica? Prea usoara? Prea delicata?

- Esti asa cum trebuie sa fii, Ema. Doar ca nu te simte si cantarul asta, fir-ar sa fie! Cred ca l-ai stricat..... 

- Eu? Ba tu! Tu te-ai cantarit prima cu el. 














- Si ce facem acum, mami? Il aruncam?

- Nu, stai, am o idee! Ganterele mele au amandoua, impreuna, 1 kg. Hai sa le adaugam pe cantar. 

- Mamiiiiii......!!!!! Nu pot sa creeeed!!!! Am 53!!!!  Exact greutatea la care vrei tu sa ajungi! Adica sunt mai usoara decat tine, mami! Ti-am luat-o inainte!

- Stai, Ema, ca nu-i asa.... ai 5,3.... 5 virgula 3....intelegi? De fapt, ai 4 virgula 3, ca 1 kg sunt ganterele.....

- Ceeee....???? Vai de mine...! Am peste 4 kg????!!!!! Nu se poate! Sigur s-a stricat cantarul! Eu n-am depasit niciodata 4 kg, mami! Vai, ce-i cu silueta mea....?

- Bucura-te ca ai numai atat, Ema! Eu, pana ajung la 53-ul ala al tau mai am.......

- Adica tu vrei sa ajungi la cat am eu acum.....? 

- Daca mutam virgula aia......da.

- Ok, s-o mutam. Daca la tine arata acum 54,9 si mutam virgula aia arata... cat arata?...... 5,49? Mami, nu se poate! Chiar ca e muuuuuult! Eu am depasit 4 si mi se pare mult, iar tu ai depasit 5?

- Stii ceva, hai sa nu ne mai comparam. Un 5 e foarte bine. Sa nu fie prea multi de 5, zic eu. Un 5 si un 3 ar fi mai ok, asa, ca la tine!

- Ahaaa.... deci, vrei sa arate si la tine asa cum arata si la mine! 

- Da, facand abstractie de virgula aia.

- Ok, sunt de acord sa facem abstractie pentru tine! Pentru mine oricum e perfect! Ca la mine, oricum, nici macar nu e 5, e 4. Ca mai sunt si ganterele. Trebuie sa facem si de ele abstractie.









- Lasa mami, nu te necaji, ca ai de facut abstractie de niste virgule si de niste gantere. Ca n-am fost nici eu asa de supla si de frumoasa intotdeauna. Am avut si eu momentele mele in care am tinut dieta, am facut sport, m-am abtinut maxim de la dulciurele, de la boabele cele mai apetisante..... dar nu m-am descurajat! Stiam ca, pana la urma, tot frumoasa sunt! Si ca, dupa ce imi recapat silueta mea cea mai fina, tot eu sunt cea mai cea din cartier! Iti amintesti cum ma urmareau prin curte Bobi si cu Toni, cand am stat in Ardeal? Iar acum, ma cunoaste tot Predealul! Vedetele tot vedete raman! Uita-te putin pe pozele mele mai vechi si convinge-te!

- Ai dreptate, Ema. O alta vedeta ca tine nu mai exista! Tu ai atins desavarsirea! Axioma mea este deplin dovedita prin tine, desi nu era nevoie de nici o demonstratie, caci de-aia se numeste axioma. 

Frumusete fara batranete si tinerete fara de sfarsit? 

Spirit de Ema Boema Bubulina Haute Couture. Punct.

Cu sau fara diete, cu sau fara sport, cu sau fara silueta perfecta. Cu sau fara coafura perfecta.  Si are abia 6 ani si 6 luni. 

Voi vedeti vreo diferenta fata de imaginea ei din anii trecuti? Ca eu nu vad nici una! Acelasi spirit! Exact ca in cazul meu. QED. :))))))















 






 










PS. Cred ca v-ati dat seama ca Ema isi promoveaza afacerea, da?

Adica Esarfele Boema.

Boema. Ema Boema. ;-)

Bond. James Bond. :)))))

The End

17.02.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)